Hotel BelleVue Sunbeach ***

Matig

20 reviews over Hotel BelleVue Sunbeach in het Nederlands

Viel erg tegen.

Lewis, 3-5-2016

Tijdens vakantie op Cuba een lang weekend geboekt samen met Cubaanse vrienden in dit hotel. Kamer slecht onderhouden, eten koud, kip niet gaar. Geen bestek, vuile borden. Ijsje gegezet met een vork. Mooi strand, maar alle ligbedden kapot. Onze Cubaanse vrienden hebben echter genoten, ook van het eten. Heeft dus te maken met de eis die je stelt en/ of wat je zelf gewend bent.
Gereisd met vrienden in april 2015

super vakantie gehad

saar, 18-7-2009

het hotel viel ons in eerste instantie een beetje tegen. maar dat kwam vooral omdat we vorig jaar een super 5 sterren hotel gehad hebben.daar moet je het hotel ook zeker niet mee vergelijken. het hotel ligt tussen de cubaanse bevolking. en een eindje weg van de andre hotels wat wij wel erg leuk vonden. het strand is bovendien echt prachtig. het eten is niet super maar dat kon ons de pret niet drukken. wij hebben namelijk een super vakantie gehad. het is in dit hotel gewoon goed te vertoeven. voor een fijne prijs heb je dit hotel waarna je eielijk ook niet magzeuren. het is zn 3 sterren zeker waard! voor degene die naar dit hotel gaan wees niet bang na het lezen van sommige matige of slechte reacties. het hotel is gewoonweg prima!
Gereisd met partner in augustus 2008

Simpel maar schoon hotel

Sandra, 8-3-2009

Het hotel is erg eenvoudig, maar in Cuba is het ook erg moeilijk om luxe te vinden. Het eten is ook niet echt geweldig, maar natuurlijk kun je ook eens de deur van het hotel uitlopen om ergens wat te eten. Wij vonden het een aangenaam hotel voor een leuke prijs.
Gereisd met partner in februari 2009

Nooit heen gaan

chantal, 7-3-2009

Wij zijn afgelopen oktober in het hotel geweest, na 1 dag meteen laten overboeken. In een woord afgrijselijk! VIEZE KAMERS,airco kapot, ramen gaan niet open, vies stink hok van een kamer. Borden en bestek niet schoon, weinig keus in eten. Stukken van het hotel waren afgezet, omdat het plafon naar beneden kwam. Liften kapot. Reisbureau waar wij het hotel geboekt hebbe, heeft het hotel ook niet meer op internet staan. Betaal liever wat meer en je krijgt een veel beter hotel.
    Gereisd met partner in maart 2009

Nooit meer, niet boeken dit Hotel

Jacco, 15-1-2009

Dit is een werkelijk verschrikkelijk Hotel, alles is werkelijk slecht en ik kan niets goed noemen. Het is een staathotel wat ooit is neergezet en daarna niets meer aan gedaan is.

Eten is werkelijk vreselijk en soms ook letterlijk niet eetbaar zo zout. Verder is het koud of niet gegaard.

In de kamer moest je de WC steeds openmaken om door te kunnen trekken. De douchekop die ze op de slang hadden gedaan had een totaal andere maat dan de slang, waardoor het water overal heen spuit, behalve op je lichaam. Kakkerlakken in de kamer, heel vaak geen warm water en in de 2 weken dat wij er zijn geweest zijn hebben ze de kamer niet 1x goed schoongemaakt. Ik heb de schoonmaakster 1x zien dweilen met een dweil ZO ZWART als de nacht en zo vies.

Animatie zag je alleen 's avonds en 's middags gingen ze dansjes oefenen met de muziek keihard aan. Dus 100x hetzelfde stukje, terwijl je bij het zwembad ligt. Drank is waterig en cola en sinas smaken hetzelfde. Wijn alleen in de eetzaal verkrijgbaar. BAHH

nooit meer

A. Ulrich, 5-1-2009

Hotel Sunbeach, is een hotel dat niet meer kan doen aan zijn verplichtingen, alles is kapot en niet schoon. B.v 5 tot 6 maal per dag is de lift kapot, wc trekt niet door, zgeen warm water en soms helemaal geen water en het al inclusief gebeuren is heel beperkt. Op sommige dagen is het eten zo slecht dat we maar ergens anders zijn gaan eten. Het personeel is daar in tegen erg aardig, wat er niet is kunnen zij ook niet leveren. Voor kleine kinderen is er niets. kortom neem een wat duurder hotel.

nooit meer dit hotel

Wil en louis.., 4-1-2009

Net terug uit sunbeach cuba.Dit hotel is beslist niet aan te raden,voor deze prijs.Kamers zijn vies en worden slecht onderhouden.Kindonvriendelijk.Liften vaak kapot.Eten is van slechte kwaliteit,alles is vaak op en er wordt af en toe aangevuld.Strandtent is een lachertje,cabine van 4 vierkante meter.Strandstoelen zijn stuk en geen matras erop.Veel kapot en op,op,alles is op.Ligging is slecht,je zit constant in de stank van de raffinaderij van Mantanzas.

Kortom dit hotel is zijn 3 sterren niet waard.

Als je naar cuba gaat,neem dan minimaal 4 sterren.

Wil en louis Poortugaal.

Redelijk hotel

Anneke, 30-9-2008

Wij kregen een kamer op de 8e verdieping, de bovenste, waardoor we mooi uitzicht hadden over het stadje. Bij verkeerde wind rook je de olieraffinaderij uit Matanzas, echt smerig. Kwam gelukkig niet vaak voor. Kapotte lamp op nachtkastje werd na melding gerepareerd door lamp uit halletje te draaien en in lamp nachtkastje te plaatsen!!! Was wel grappig. Goed hotel waar je je best lekker voelt maar niks bijzonders. Strand ziet er prima uit, klein barretje.
          Gereisd met partner in september 2008

Top vakantie gehad

dana, 8-9-2008

het hotel is zn 3 sterren waard. niet meer niet minder.

het hotel ligt echt tussen het cubaanse leventje.wat trouwens erg gezellig is. het strand is prachtig.het eten wat minder. maar dat was in de 5 sterren hotel precies hetzelfde. wij hebben een super vakantie gehad

Gereisd met partner in september 2008

eenvoudig maar goed hotel

Lieke, 2-8-2008

Ik heb deze beoordelingen gelezen voordat ik op vakantie ging dus had niet te veel van het hotel vverwacht, maar ik vind die slechte beoordelingen volledig onterrecht en ik ben zeker ook wel in de luxeste hotels geweest waar dan ook ter wereld.

Ok, het eten is idd wat minder maar goed dat weet je als je naar Cuba gaat, dat ligt niet per se aan dit hotel. Het personeel is vriendelijk, hotelkamer goed, strandbedjes waren gewoon vrij op welk tijdstip dan ook. Lekker hotel tussen de Cubaanse bevolking.

Kortom, ik heb hier een zeer goede vakantie gehad!

Gereisd anders in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BelleVue Sunbeach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel BelleVue Sunbeach in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel BelleVue Sunbeach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel BelleVue Sunbeach scoort een 4.81 uit 10 op basis van 23 reviews.