Hotel BelleVue Palma Real ****

6,4

135 reviews over Hotel BelleVue Palma Real in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Romy, 9-6-2016

Verschrikkelijk typisch all-in hotel. Oud en slecht onderhouden gebouw, weinig service.

Snachts allerlei overlast veroorzakende dronken volk van de goedkope alcohol. Zeer slechte bedden. Airco deed het niet goed.

Eten was bijzonder slecht. Bij ontbijt regelmatig bedorven dingen gehad, maar behalve dat ook gewoon weinig smaak. De pizzaria waar je maar 1 avond mag eten was ook niet best, zure pizza waar je de kaas echt op moest zoeken. Drinken is alleen maar cola of alcohol

Zwembad was dan wel weer prima, schoon. Locatie is ook wel prima met het strand aan de overkant :)

Gereisd met partner in mei 2016

nooit meer

Bleker, 31-5-2016

Hotel is oud, vies. Liften kapot. schimmel op plafond en kamers. Kastdeur in kamer viel er eruit bij opendoen. Geen toiletbril. Gammel bed.
Gereisd met vrienden in mei 2016

oke

Debby, 18-12-2015

Na veel beoordelingen te hebben gelezen waren we toch wel bang wat ons te wachten zou staan. Het is echt reuze mee gevallen. Het hotel is wel verouderd. Harde muziek maar bij 1 zwembad. Je hebt dus keuze. Het eten was ook prima. Het zag er elke dag fris uit en was afwisselend. Het is inderdaad geen luxe maar daar hebben wij ook niet voor gekozen. Je loopt trouwens zo het centrum in.
Gereisd met partner in oktober 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BelleVue Palma Real bij:

Niet voor herhaling vatbaar, geen 4 sterren.

Wilinge, 11-10-2015

Absoluut geen 4 sterren. Grote kamer met megabreed bed, wel schoon. In badkamer douchekop verkalkt en afvoer bad verstopt. Zwembaden redelijk schoon, maar zwembadterras is niet om aan te zien en keiharde muziek vanaf ong 15.00 uur.

Strand is op loopafstand maar met vieze ligstoelen en ook weer keiharde muziek vanaf 10.00 uur. Ontbijt/lunch/diner buffet is in erg lawaaierige zaal en in weekend erg druk met Cubanen. Was er 2 nachten als einde van een rondreis, maar zou dit nooit prive boeken.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Waardeloos hotel, absoluut geen 4 sterren

cvdv, 8-8-2015

Dit was ons verlengingshotel na een groepsrondreis

- Het zwembad is oud, randen zijn kapot, terras rondom het zwembad is afgebrokkeld en versleten. Ligstoelen kunnen niet helemaal plat, dus je kunt niet op je buik liggen. Muziek bij het zwembad stond extreem hard. Om 14 uur zijn alle ligstoelen nog beschikbaar, dit zegt genoeg.

- het (Cubaanse) lunchbuffet wordt buiten geserveerd. Sommig eten ligt verspreid op de houten tafel, ander eten in de zon.

- De kamer ruikt bij binnenkomst muf en vies. Spiegel in de badkamer zit onder de roestplekken. Kussen vh bed ruikt naar zweet. Liggen nog haren in het bed. Om de wc-deksel zit een witte band waarmee aangegeven wordt dat hij schoongemaakt is. Er blijkt echter nog urine op de bril te zitten.

De eerste avond onze reisorganisatie gebeld. Volgende ochtend vertrokken naar ander hotel.

Reisorganisatie erkent de problemen, maar geeft aan dat het hoofdkantoor het hotel toch aan wil blijven bieden.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Prima hotel, maar verwacht niet te veel...

Martijn, 10-8-2014

Na de gelezen reakties eigenlijk de laatste 3 dagen van onze rondreis, het relaxen in Varadero willen omboeken naar een ander hotel. We hadden dan ook geen hoge verwachtingen van het hotel, maar...

Voor de prijs/kwaliteitverhoudingen is dit een prima hotel.

Gevarieerd eten (verwacht alleen geen Turkse buffetten). Prima zwembad (tip, maak hier 's ochtends gebruik van, ivm het feit dat Canadezen onder All Inclusive het zuipen in het zwembad verstaan).Prima kamers...

Gereisd met partner in juni 2014

Nooit meer

Regina , 30-9-2013

Het buffet (ochtend, lunch en avond) is er heel erg slecht. De pizza, tosti ham/kaas en het chinees restaurant zijn ok, maar het buffet is echt onder de maat. De kamers zijn oud en versleten, maar de airco werkt heel goed. Het ligt op steenworpafstand van diverse barretjes, restaurants en het strand.
Gereisd met partner in september 2013

Meest waardeloze hotel ooit, nooit aan beginnen.

erwinheuts, 19-9-2013

We kregen dit hotel toegewezen als verlenging bij de rondreis cuba Libre welke we geboekt hadden bij een van de gerenomeerde reisorganisaties van Nederland. De lobby zag er nog netjes uit. Eten zat vol vliegen en zag er onsmakelijk uit. Broodjes bij het ontbijt waren verbrandt. Pizza's zo hard als bakstenen.De liften kwamen rechtstreeks uit het filmscenario van "de lift". Bediening was zeeer onvriendelijk en nors. Vochtplekken op de kamers en het zwembad was niet "vol", waardoor het water niet ververst werd. De barretjes waren veel eerder dicht dan men in de brochures kenbaar maakten. Een kluis huren was onmogelijk..3 keer werd ik doorverwezen naar een cassierre, die maar niet kwam. Ik vraag me af of ze überhaupt bestond? Schandalig dat een Nederlandse reisorganisatie zoiets als verlenging van een rondreis durft aan te bieden. Na 1 overnachting hebben we met ons gehele reisgezelschap laten overplaatsen naar hotel Memories in Varadero...dit was de beste zet die we hebben kunnen doen.
Gereisd met vrienden in september 2013

Drol op de taart!

RiBi, 12-9-2013

Prachtige rondreis gehad door Cuba! Daarna een All-In hotel geboekt om de reis mooi af te sluiten. Palma Real was niet de kers op de taart, eerder de drol op de taart. Personeel was zeer onvriendelijk, zuchtte zwaar als je iets bestelde, bier was vaak op, zwembad halfleeg, eten zeer beneden peil, kamers vies, schimmel in de badkamer, op de menukaart french fries vermelden en doodleuk zoutloze chips ervoor krijgen, de lobbybar El Mojito noemen en geen Mojito hebben etc etc...Een grote schande dat een Nederlandse reisorganisatie dit durft aan te bieden. Ik kom zelf uit de horeca, maar wat ik hier aantrof was in en in triest. Na een nacht in het ramphotel te hebben geslapen, zijn we met 10 andere Nederlanders naar Memories gegaan, eveneens een 4 sterren hotel, maar dag en nacht verschil! Waarschijnlijk is PR tot een aantal jaar geleden een goed hotel geweest, maar helaas is het nu vergane glorie. Andere reisgenoten wilden ons nog opzoeken en troffen op maandagavond een spookhotel aan...
Gereisd met partner in september 2013

Afknapper na Rondreis

irma, 9-9-2013

De ligging is prima .Het hotel zat bij de rondreis in. Maar wat een afknapper. Je weet dat in Cuba de kwaliteit van alles vast iets minder zal zijn maar dit is gewoon echt slecht. Het hotel is verouderd en bij het zwembad zijn veel tegeltjes los of ontbreken . Trapjes en leuningen zwembad ook losjes Dit hotel heeft slecht en geen variatie in het eten. Niet gaar en alles is steeds OP OP OP, zowel eten als drinken als water en het geld . Wij zijn allen ziek geweest. Kamers wel schoon. Boek een ander hotel achter je rondreis aan want dit is echt een afknapper.
Gereisd met vrienden in augustus 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BelleVue Palma Real bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel BelleVue Palma Real in Varadero, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel BelleVue Palma Real zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel BelleVue Palma Real scoort een 6.43 uit 10 op basis van 141 reviews.