Zoover.nlMenuMenu
Land, regio, plaats, camping, hotel, etc.
Review toevoegen

Hotel Melia Santiago de Cuba Resort *****

Cuba
Cuba
Hotel Melia Santiago de Cuba Resort
Melia Santiago de Cuba Resort
8,4

Fantastisch

Score uit 57 reviews

Weer vandaag30°23°

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging7,5
  • Service8,1
  • Prijs/kwaliteit8,1
  • Eten8,5
  • Kamers8,2
  • Zwembad8,5
  • Hygiëne9,0
  • Kindvriendelijk7,3
 

Bekijk de beste prijzen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Melia Santiago de Cuba Resort bij:

 

54 reviews over Hotel Melia Santiago de Cuba Resort in het Nederlands

Datum review
Alle
Nederlands
 

9

Goed hotel op alle fronten

C.Gerritse, 3-8-2017
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Zwembad9
  • Hygiëne9
 
Een ruime kamer, luxe ten op zichtte van de rest van de hotels, heerlijk grote bedden, schoon, handdoeken service. Mooi schoon zwembad, kon uit verschillende keukens kiezen wat eten betreft. 2 nachtjes om even bij te tanken voor het vervolg van de reis. Wij hebben genoten hier! Lag net buiten het centrum en makkelijk te bereiken met de taxi.
Gereisd met partner in juli 2017
Oscar Frederik Ansdersen Stahl, General Manager., Director General, 7-8-2017

Dear c. Gerritse,

Thank you for taking the time to give us such honest and detailed feedback. We always welcome feedback from our customers, since it gives us the opportunity to make appropriate improvements and changes where necessary.

I am so glad to hear about your positive experience with us. We pride ourselves in having such a welcoming friendly staff that makes our guests feel right at home. They are working very hard in order to offer all our guests a pleasant stay.

We hope to see you again in Meliá Santiago de Cuba so that you can enjoy the quality, service and attention that define our hotels.

Kind regards.

7

Leuk maar afschuwelijke stad

HenkUtrecht, 5-10-2016
  • Ligging5
  • Service4
  • Prijs/kwaliteit6
  • Eten7
  • Kamers7
  • Zwembad8
 

Hotel was aardig voor Cubaanse begrippen. Feitelijk een betonnen vesting. De 'locals' mogen niet op het terrein komen. Dat is op zich prettig want ze proberen je met van alles een 'oor' aan te naaien. Echter zijn er ook vriendelijke locals die je de stad willen rondleiden zonder hiervoor een vergoeding te vragen (die krijgen dat dus juist).

Het hotel zelf heeft mijn postkaarten niet ter post bezorgd dat is een minpuntje maar dat ligt wellicht niet alleen aan het hotel maar het hele apparaat dat nogal traag is in dit overigens prachtige land.

Gereisd met vrienden in augustus 2015
Oscar Frederik Andersen Stahl. General Manager, Director General, 11-10-2016

Dear HenkUtrecht,

Thank you for taking the time to give us such honest and detailed feedback. We always welcome feedback from our customers, since it gives us the opportunity to make appropriate improvements and changes where necessary. It dislikes us to know that you have not received your postcards.

As hotel we are sure that we have put them all in the mailbox. Our staff is very careful with this. But the delivery process does not depend only on our hotel.

We are glad to read that you enjoyed your overall stay in our Hotel. Since our main priority is to make our customers feel comfortable.

We are looking forward to the chance to welcome you again in Melia Santiago de Cuba Hotel.

Best Regard,

8

Hotel volgens EU normen

SteffieV, 1-5-2016
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten9
  • Kamers9
  • Zwembad8
 
Heel erg goed hotel. Vooral als je bedenkt dat de standaarden in Cuba niet zo als in de EU zijn. Wifi aanwezig, redelijk aan de prijs en niet altijd even snel. Elke dag 2 uur lang happy hour aan het zwembad. Kamers zijn ruim en erg netjes.
Gereisd met vrienden in maart 2016
Oscar Frederik Andersen Stahl, Director General, 12-5-2016

Dear SteffieV,

Many thanks for your review. It is very nice to hear that you enjoyed your stay in our facility.

We are glad you had a great time at the pool area during the Happy Hour. It is one of those activities that our guests like the most.

Kind regards,


Bekijk de beste prijzen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Melia Santiago de Cuba Resort bij:

     

    9

    Heel goed

    jos van der hulst, 15-1-2016
    • Ligging7
    • Service8
    • Prijs/kwaliteit8
    • Eten9
    • Kamers8
    • Zwembad9
     
    Het is een mooi hotel met aardig personeel de prijs is wel aan de hoge kant voor cuba entertainment is goed ,mooi groot zwembad restaurant hebben goede keuken
    Gereisd met partner in januari 2015
    Oscar Frederik Andersen Stahl, Director General, 12-5-2016

    Dear jos van der hulst ,

    We appreciate your review. It is very nice to hear that you enjoyed your stay in our facility.

    We are glad you had a great time at the pool area and happy because our Staff was very professional and kind to you.

    Best regards,

    9

    Prachtig hotel met super mooi zwembad

    Martin Ottens, 14-7-2015
    • Ligging8
    • Service8
    • Prijs/kwaliteit7
    • Eten8
    • Kamers8
    • Kindvriendelijk6
    • Zwembad9
     
    Voor cuba een prachtig hotel. Super mooi zwembad en goed eten.
    Gereisd met partner in juli 2015
    General Manager Meliá Santiago de Cuba, Director General, 2-12-2015

    Dear Patkev62:

    We are very happy you enjoyed your stay in the hotel. It is always a pleasure to receive the positive feedback of our guests.

    We are happy you danced salsa in our bar near the stars and the service was good in general. We hope you can come back really soon.

    Wishing you a great 2016.

    Kind regards,

    Oscar Frederik Andersen Stahl

    9

    Heerlijk luxe hotel.

    Patkev62, 18-5-2015
    • Ligging9
    • Service9
    • Prijs/kwaliteit9
    • Eten8
    • Kamers8
    • Zwembad10
     
    Hotel Melia Santiago de Cuba is een heerlijk hotel waar wij twee nachten verbleven aan het eind van onze rondreis Cuba (highlights). Na de beduidend mindere hotels hiervoor, waanden we ons in een paradijs! De zwembaden zijn heerlijk, eentje werd op dat moment ververst, maar er bleven er genoeg over. De service is goed. Ontbijt is prima. Happy hour bij zwembad is ook top. Het ligt net buiten het centrum waardoor het rustig gegelegen is en je geen last hebt van de uitlaatgassen die in het centrum de lucht aardig vervuilen. De Panoramabar heeft een prachtig uitzicht over Santiago de Cuba. Er treden bandjes op. De eerste die we zagen was wat minder, maar de tweede avond was het top! We hebben lekker salsa gedanst. Kortom, een aanrader! Er is wifi, maar daar moet je wel voor betalen (12cuc) voor 2 uur.
    Gereisd met partner in mei 2015

    8

    Voor Cuba een goed hotel

    Marjon, 4-4-2015
    • Ligging5
    • Service7
    • Eten8
    • Kamers7
    • Zwembad8
     
    Prima hotel met genoeg vertier in de avonduren. Leuke barretjes en bij het zwembad dagelijks happy hour! Zwembad (in maart) lekker verfrissend. Ontbijt prima en eten bij de Italiaan ook goed. Minpunt zijn de liften. Te klein en te traag voor het aantal gasten.
    Gereisd met vrienden in maart 2015
    9

    Echt genoten van de luxe!

    annemarie2u, 11-8-2014
    • Ligging9
    • Service10
    • Prijs/kwaliteit9
    • Eten10
    • Kamers9
    • Kindvriendelijk8
    • Zwembad9
     
    Wat een heerlijk hotel was dit, echt een opsteker tijdens onze Cuba reis. Omdat de stad echt zo snikheet was dat je niet buiten kon komen zijn we veel in het hotel verbleven. Prijzen zijn wel iets hoger dan je gewend bent in Cuba maar nog steeds goedkoper dan NL. Ontbijt is enorm uitgebreid en heeft alles wat je maar kunt wensen, avondeten in zelfde restaurant (kun je met halfpension bijboeken of 21CUC/pp) is al even fantastisch. Zeer goede service, even een westers gevoel en toch Cubaans. We zagen s avonds een prachtige cubaanse show in de Bar met dans en muziek. Prettig zwembad, echt genoten hier in dit super fijne hotel. Leuk dat we als attentie een fles 'santiago de cuba' rum erbij kregen als souvenir. We voelden ons als gasten echt welkom en gewaardeerd.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2014
    Oscar Frederik Andersen Stahl, General Manager, Director General, 27-8-2014

    Dear Ms. Annemarie2u:

    You can not imagine how much joy your outstanding comments about our Hotel on Zoover have caused us. On behalf of the management and staff we would like to thank you.

    Your opinions help us to continue to strive in our daily work and achieve great successes, improve small details and always gain potential customers.

    We are delighted to be able to meet your expectations and we would like to have you once again as guest in our hotel.

    Best Regards.

    9

    Heerlijk!

    ikkauwvanjou, 22-5-2014
    • Ligging6
    • Service8
    • Prijs/kwaliteit8
    • Eten8
    • Kamers8
    • Zwembad8
     

    Fantastisch luxe hotel, alles tot in de puntjes geregeld. Enige hotel op onze rondreis ook waar ze wifi hadden.

    Italiaans rest is prima. Je kunt niet vanaf het hotel even het centrum in lopen ofzo.

    Wel erg veel oude blanke mannen met jonge Cubaanse meisjes.

    Gereisd met partner in januari 2014
    Oscar Frederik Andersen Stahl, Director General, 27-5-2014

    Dear Ikkauwvanjou:

    We appreciate very much your review. It is wonderful to know you have found our hotel very comfortable and cosy.

    Thanks for mentioning the advantages we have as a five star hotel such as wifi connection, together with restaurants like the Italian, La Fontana, which is really nice.

    We hope you will give us a new opportunity to show you more of the positive things and unique services that you can find in our city and hotel.

    Best regards.

    8

    Mooi hotel

    vroomar97, 1-2-2014
    • Ligging8
    • Service8
    • Eten8
    • Kamers8
    • Zwembad8
     
    Perfect rondreis hotel, ontbijtbuffet heel veel keus..., de Italiaan is ook zeer goed bevallen, zwembad was ook mooi en schoon, prima handdoeken service, kamers ook perfect . Enige minpunt..maar 3 liften zichtbaar, dus smorgens spitsuur...dus laatste dag in overleg met onze reisleider en chauffeur de koffers voor het ontbijt al in de bus...maar er waren ook 3 liften voor het personeel...die hebben we dus ook een keer gebruikt oM naar de ontbijtzaal te gaan...stonden nl ruim 15 min te wachten..steeds geen lift of was vol....
    Gereisd met vrienden in januari 2014
    Oscar Frederik Andersen Stahl, Director General, 7-2-2014

    Dear Vroomar97:

    It was very pleasant to receive your comments. The feedback with our clients is essential and one of the most important tools for the development of the hotel and in the achievements of excellent services.

    We are sorry to hear that the elevators delayed your departure and we are happy to know you could serve yourself from the staff ones that are always at our clients’ service, mainly during the hours in which there are so many clients leaving at the same time.

    We expect that our city and hotel will be good reasons to come back again and share the Cuban experience,

    Best regards.


    Bekijk de beste prijzen

    De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Melia Santiago de Cuba Resort bij:

       

      Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Santiago de Cuba Resort in Santiago de Cuba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Santiago de Cuba Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

      Hotel Melia Santiago de Cuba Resort scoort een 8.38 uit 10 op basis van 57 reviews.

      Lees meer