Cuba

Onvoldoende

2 reviews over Hotel Elguea in het Nederlands

Wat een verschrikking

KvB, 28-9-2008

Vies, vervallen, en onvriendelijk zijn de eerste opmerkingen die bij me opkomen.

De kamers zitten vol met beesten, beddengoed is bij aankomst vies, toiletten werken niet op de juiste manier en zo kan ik wel even doorgaan.

Gereisd met partner in september 2008

dailen, 4-11-2007

Dit hotel is een ramp! wij zijn een paar dagen geweest en huilend zijn we vertrokken. de kamer was vies en zat vol muggen en vliegen 's avonds. Er valt niet te beleven en elke avond vindt fumigatie plaats (zwaar -giftige- diezel lucht die door de airco naar binnen wordt gezogen) trouwens: dit hotel is NIET in de buurt van Santa Clara, het is 108 km vandaan om precies te zijn!

provincie Villa Clara, de plaats heet CORRALILLO

van Welness is er niet veel over...

AFRADER DUS

Gereisd met partner in november 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elguea in Santa Clara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elguea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Elguea scoort een 1 uit 10 op basis van 2 reviews.