Hotel Rancho Hatuey **

Hotel Rancho Hatuey
Rancho Hatuey
6,6

26 reviews over Hotel Rancho Hatuey in het Nederlands

Een paradijsje.... als je #FreekVonk heet!

Irene, 18-8-2016

Hier beland wegens "waterproblemen" (=Cubaans synoniem voor overboeking?) in het oorspronkelijk geboekte hotel in het centrum. De ligging (hoewel niet in de buurt van het centrum van het stadje) is mooi en de huisjes zien er leuk uit. Onderhoud en hygiëne naar Cubaanse maatstaven (nog net) redelijk. Maar hoewel hier géén waterprobleem zou moeten zijn, hebben we in de eerste instantie alleen heet water en komt uit de koude kraan alleen een hoop herrie. Wanneer de onderhoudsman eindelijk arriveert, blijkt de kraan "spontaan genezen". Toch kwam hij als geroepen: kon hij ons redden van een harig achtpotig monster in onze kamer. Naar later bleek waren we niet de enigen van onze groep met zo'n "huisdier" en bleek de onze ook nog slechts een "kleintje". Behalve dat in de badkamer en ook in de eetzaal nog wat "meer-dan-tweepotigen"... al met al blij dat het maar voor 1 nachtje was...
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Rustig gelegen, ruime kamer, slecht eten

annelies_4, 13-1-2013

Rustig en mooi gelegen park met 'huisjes' met ruime schone kamers. Onderhoud van de kamer is wel slecht (gordijnen hangen met plakband en spijkers aan de muren omdat de rails stuk is). Personeel is niet echt vriendelijk, het eten is ronduit slecht. Park ligt een eind buiten de stad.
Gereisd met partner in januari 2013

Niet bijzonder, wel mooie omgeving

elise, 7-11-2012

Onderdeel van de rondreis. Het hotel ligt in de natuur. Om vanuit de huisjes naar de receptie te gaan of naar de eetzaal, moet je een helling op lopen maar goed te doen. Onze kamer was op de bovenste verdieping van de huisjes, dit scheelde voor de beestjes. Ook wij hebben de deur afgesloten met een handdoek voor de beestjes. Het eten is simpel.
Gereisd met partner in juni 2011

Prima te doen voor 1 nacht

WimM, 20-5-2012

Onderdeel van rondreis Cuba Highlights

Plus: Ruime, relatieve mooie kamer, service van receptie was prima, rustige ligging

Min: Zeer ongezellige bar en hoofdgebouw, ontbijt was geen buffet (je kreeg gewoon een bordje met wat er op), slecht te vinden

Gereisd met partner in mei 2012

lekker rustig

Fransje-W, 4-3-2012

wij zijn hier 1 nacht geweest met rondreis. Ligt mooi in de natuur en is heerlijk rustig. Onze kamer en badkamer waren goed schoon. omdat het in de natuur ligt kan het zijn dat je bezoek op je kamer krijgt van oa een kikker of kakkerlak die laatste hadden wij ,hij was echt heel groot dus makkelijk te pakken en weg te doen we hebben toen een deken voor de deur gelegd zodat daar niets meer onderdoor kon en verder geen bezoek gehad. Eten was simpel maar te doen.
        Gereisd met vrienden in februari 2012

Mooi park, slechte schoonmaak

littlelion22, 22-2-2012

Zodra je het buiten het centrum gelegen park oprijdt beloofd de omgeving veel goeds. Het park is ruim opgezet en de bungalows zijn van een goed formaat. De badkamer was echt smerig, slecht schoongemaakt en ook in het bed verkozen wij onze lakenzak boven het beddengoed.

Het zwembad bevatte erg weinig water waardoor dit niet gecirculeerd en gereinigd werd, wij zijn hier dan ook niet gaan zwemmen.

Afgezien van de slechte schoonmaak en problematische badkamer (de vaste douchekop spoot naar boven ipv naar beneden) is het een leuk bungalowpark.

Het eten was acceptabel, maar niet bijzonder. Er is een bar bij het zwembad en ook een klein winkeltje in het hoofdgebouw.

Gereisd met partner in januari 2012

Geweldige ligging

Manon van Dongen, 10-1-2012

We hebben hier 1 nacht geslapen in een rondreis. De charmante bungalows liggen geweldig in de natuur en hebben super uitzicht. De kamers zijn netjes en zeer ruim. Het is niet luxe, maar het is netjes schoon. De kamers boven hebben een balkon en beneden een terras. Omdat het een hotel in de natuur is kan er best een spin of kakkerlak in de kamer zitten. Het eten hebben we als slecht ervaren, maar dat is in bijna alle eenvoudige hotels zo. Vanwege de ligging een aanrader.
        Gereisd met vrienden in juli 2011

Ruime bungalows

Simone, 19-1-2011

Prima voor een nachtje. Ruime bungalows. Redelijk eten. Wel grote vogelspinnen die in het zwembad drijven 's ochtends heel vroeg.
        Gereisd met partner in juni 2009

leuke huisjes

ien, 22-7-2010

1 nacht doorgebracht tijdens een rondreis door Cuba in 2006.

Leuk hotel, niet super luxe maar tijdens zo'n rondreis maakt dat niet uit.

Gereisd met vrienden in maart 2006

Geweldige accommodatie!

Laura, 22-5-2010

Leuk huisjes om in te verblijven! Heb hier met veel plezier geslapen. Ontbijt is vrij simpel en het zwembad ook. Maar de ligging en kamers maken dit helemaal goed. Rancho Hatuey is mij erg bij gebleven van de rondreis door Cuba.
        Gereisd met vrienden in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rancho Hatuey in Sancti Spiritus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rancho Hatuey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rancho Hatuey scoort een 6.63 uit 10 op basis van 26 reviews.