Hotel Brisas Santa Lucia ***

Matig

9 reviews over Hotel Brisas Santa Lucia in het Nederlands

Vreselijk

Ollie1979, 8-11-2016

Kamers zijn beschimmeld, muf en de airco/plafond lekt aan alle kanten (gebouw 10). Vloer dus continu nat, gevolg uitglijden als je richting badkamer moest of de kamer uit wilde.

Bij weinig gasten restaurants dicht (zijn er 4), gasten niet daar over informeren. Best fijn dat je bij een all inclusive ook mag eten :(

Muziek bij zwembad staat zo hard dat er weinig ontspannen aan is.

Fitness stelt niets voor.

Tourdesk, geen medewerker gezien of iemand die ons kon informeren wat er was.

Onvriendelijk personeel.

Gereisd met partner in oktober 2016

Prima hotel en personeel/service.

J.R. van der Veen, 2-4-2010

Hotel voor Cubaanse begrippen erg goed. Met vriendelijk en servicegericht personeel.
Gereisd met vrienden in april 2010

Ellis, 5-10-2007

We hebben hier 2 nachten overnacht tijdens onze rondreis.

De ligging is goed, aan het strand, de kamer waren goed, niets bijzonders.

Eten was redelijk goed tot goed. We hebben hier 2 heerlijke nachten gehad.

Gereisd met partner in oktober 2007

negrita, 20-8-2007

Het eten was zeer slecht, geen variatie,zeer koolhydraatrijk. Slaapkamers werden slecht gereinigd, voorbeeld 1 wc borstel om alle wc schoon te maken.
Gereisd familie in augustus 2007

Jansje Wuite, 14-3-2007

Zoals ik al had voorspeld [hieronder] ..Voor de 10 x naar Brisas Santa Lucia voor 4 weken. Het was weer overvol. We hadden de eerste week regen en regen.. Weer het zelfde probleem. Geen plekje in de bar of koffie corner waar je kon zitten. In de file voor koffie, in de file voor diner.. Als je eindelijk binnen was voor diner, was het eten koud. Drinken uit plastikbekertjes... Het eten was nog slechter dan vorig jaar. Teveel gasten - restaurant en bar te klein. Na 1 week hadden we het wel bekeken. Onze host heeft er voor gezorgt dat we [met nog een Hollands echtpaar] konden verhuizen naar het naast liggende resort: Gran Club Santa Lucia. We kregen een suite met zeezicht. Prachtig.. Hier was het eten prima, geen file's voor diner of de koffie. Je kon genoeg plekjes vinden waar je bij regen droog kon zitten. Zo werd onze vakantie toch nog weer goed. we hadden het hiergoed naar onze zin. Dus als we in Nov-Dec 2007 weer naar Cuba gaan is het wel naar GRAN CLUB SANTA LUCIA !
Gereisd met partner in november 2006

Jansje Wuite, 19-9-2006

Wij gaan a.s Nov-Dec weer voor 4 weken . Al 9 keer hier geweest. Het is een rustiek gelegen hotel resort. Ook zeer geschikt voor kinderen.

Het enige min puntje vinden we dat het ong. 3 uur van het vliegveld ligt. Ook is het wel wat in kwaliteit achteruit gegaan, wat eten betreft, maar vooral het feit dat je altijd je drankjes uit plastiek-bekertjes krijgt ook 's avonds. Overdag bij het zwembad kan ik inkomen maar niet ook laat op de avond. Dit is geen 4* ,zoals het overal word aangegeven. Ook was het hotel vol aggelopen Nov.-Dec 2005. Ruim 800 gasten. Wat ook problemen gaf. Restaurant veel te klein voor 800 gasten.. Bij het restaurant - wachten in de file- bij de koffie bar in de file- nooit een plaatsje om te zitten in de bar.. Dit nog nooit eerder mee gemaakt. Naar we hebben vernomen was dat hele probleem ..dat in Mexico veel hotels kapot waren door de Orkanen en de gasten waren omgeboekt naar hier. Personeel is fantasties. Nu gaan we weer, maar als het niet beter is dit keer.... ?

Gereisd met partner in december 2005

Alie, 22-7-2006

We zijn nu 3 keer in dit hotel geweest en komen er zeker nog eens terug!

Lieve mensen en de omgeving is fantastisch. Geen " massa- toerisme", althans erg weinig. Heerlijke zee en prima natuur. Veel mogelijkheden om zelf iets te ondernemen in de omgeving.

Temperatuur is goed, warm en vochtig maar goed te doen.....Goed hotel, weinig mogelijkheden in de direkte omgeving. De natuur valt ook enigszins tegen. Het is het beste om lekker een dag of 10 te relaxen in en bij het hotel. Daarvoor is het uitstekend geschikt.

Erg gericht op Canadese toeristen, beetje te veel !

Aardig en goed personeel.

Disco mag iets minder, maar dat is persoonlijk.

Gereisd met partner in november 2005

Bart, 24-5-2006

Gezellige club met goede inclusive. Veel Canadezen (gezellig). Alleen beloven ze keer op keer de sauna te repareren (gebeurt niet).
Gereisd alleenreizend in mei 2006

Toon en Karin, 29-3-2006

Wij zijn 15 dagen naar Brisas Santa Lucia geweest en hebben het onwijs naar onze zin gehad. Het strand was fantastisch en de cubanen heel erg vriendelijk. De hotelkamer was goed, maar ook niet meer dan dat. Het eten was ook prima, alleen was er niet veel variatie. Qua excursies is er niet veel, tenzij je het niet erg vindt om 4 tot 5 uur te moeten reizen. 15 Dagen is prima om daar te relaxen en live muziek is er genoeg.
Gereisd anders in maart 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brisas Santa Lucia in Playa Santa Lucia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brisas Santa Lucia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Brisas Santa Lucia scoort een 5.43 uit 10 op basis van 9 reviews.