Cuba
Cuba
5,6

Matig

13 reviews over Hotel Horizontes Villa Playa Larga in het Nederlands

Gelukkig was het maar een nachtje

X, 29-9-2016

Tijdens een rondreis sliepen we een nachtje hier. Het buffet is ronduit smerig, dus ga vooral ergens anders eten. We hadden kikkers in de kamers, wat toch bijzonder is.

Het zwembad en het strand zijn mooi, dus daar kan je het wel voor doen.

Gereisd met vrienden in september 2016

Vergaande glorie

Ellen, 9-7-2014

Het is te zien dat dit hotel ooit heel luxe was. Maar dit hotel heeft zijn beste tijd gehad. Wij hadden het te doen met mensen die hier al een week zaten. Voor ons was het prima voor één nacht. Er is een zwembad aanwezig en een strand. Bij het zwembad moet je oppassen voor mieren die steken. In de omgeving zitten weinig restaurants. Wij hebben in het hotel gegeten en dit was prima.
Gereisd met partner in juni 2014

Verblijf in aparte huisjes aan het strand.

p.m.landstra, 28-4-2014

Dit 'resort' bestaat uit allemaal aparte huisjes. Redelijk schoon. Het strand is goed en grenst aan het resort. De service is wat matig en het ontbijt ook. Voor 1 nacht echter prima te doen op een rondreis door Cuba.
Gereisd met partner in april 2014

Ruim opgezet, maar gedateerd, resort

Marieke, 9-2-2013

Een luxe voor de gewone Cubaan, maar voor Hollandse begrippen een enorme domper. Je kunt dit eigenlijk wel een mini 'resort' noemen, direct aan het strand, zwembad, ruim opgezette huisjes etc. Maar blijf hier niet meer dan 1 nacht, gebruik het gewoon alleen als je op doorreis bent. Gedateerde huisjes, ontbijt wordt geserveerd (kan je dus niet kiezen), bij avondeten kregen we pakjes drinken en er werkt alleen maar oude lui (niet dat dat per se negatief hoeft te zien). Wel leuk een discotheekje en direct aan het strand!
Gereisd familie in december 2012

Basic hotel voor 1 nacht

E&N, 25-11-2012

Dit "hotel" bestaat uit een bungalowpark aan het strand met fijn zand en azurblauw helder water. Ons huisje was sfeervol ingericht, had 2 werkende airco's (1 voor de kamer, 1 voor de slaapkamer), zitje, tv, koelkastje, lekkere bedden. Nadeel: de douche, zeer weinig en koud water. Wij hebben geen last gehad van de locals / krabben / ongedierte. Dit kan te maken hebben met ons tijdstip van reizen (november). Ontbijt en diner stelde niet veel voor. Zwembad niet gebruikt ivm. de zee. Huurauto mocht bij het huisje staan en bewaking aanwezig. Voor 1 nacht ok.
Gereisd met partner in november 2012

beneden alle peil

Raymond, 19-3-2012

Beneden alle peil

We verbleven hier een nacht tijdens onze rondreis doorheen Cuba en dit was een nacht te veel.

We kregen een kamer toegewezen op het uiteinde van het park ( niet vernieuwde kamers).

De kamers zijn klein, ruiken heel muffig, zijn smerig, onverzorgd en vol met kikkers en uitwerpselen van dieren. Zonder te spreken van de kakerlakken die ook aanwezig zijn.

Het eten stelt niets voor.

Plaats om zo vlug mogelijk te vergeten.

Gereisd met vrienden in maart 2012

Zeer basic hotel. Proper maar geen luxe.

Peeters Jozef, 17-3-2011

Doorgangshotel voor eilandrondrit. Bestaat uit afzonderlijke "huisjes", type bungalo park. Zeer basic maar proper, zonder luxe. Wel airco.

Eten typisch Cubaans d.w.z. Soep, nadien rijst met zwarte bonen, salade en tomaten en kip, plus een desertje.

Gereisd met vrienden in februari 2011

Veel krabben

Gino en Magda, 24-5-2010

Avondmaal weinig en niet lekker. Bediening ging wel vlot. Ontbijt : 2 driehoekige sneden met kaas en hesp tussen was wel lekker , maar weinig.

Bedden waren perfect en kamertje redelijk gezellig.

Geen problemen gehad met water en airco en krabben.

Andere kamers hadden last van koud water , airco kapot en 1krab op de kamer.

Gereisd met vrienden in mei 2010

Zonde van het geld

Carine, 12-3-2010

De kamer krijgt een 7 vanwege de heerlijke bedden (aan andere recensies te zien wrsch vernieuwd) maar verder sfeerloos. Hebben dag zonder stromend water gezeten. In het restaurant krijg je dikwijls niet dat wat je had besteld, maar de obers ontkennen dat steevast. Bediening traag en zeer onkundig. Ontbijt was een aanfluiting: droog wit brood, een ei dat druipt van het vet en vruchtensiroop, meer kreeg je niet. Nog nooit zo'n chagrijnige barman gezien die zo'n beroerde coctail maakte. In het winkeltje een alleen fles water gekocht en boze reactie van cassiere omdat we daar geen fooi voor gaven. Het hotel leek meer op een sociale werkplaats. Ongemotiveerd en onkundig personeel.
Gereisd met partner in maart 2010

Blijf alsjeblieft weg

Mike van der Jagt, 7-9-2008

Wij hebben in 2007 een fantastische rondreis gemaakt door Cuba (met twee kids van 6&8). Auto gehuurd en overal naartoe gereden,fantastisch. 5 Hotels waren naar onze verwachtingen (prijs/ kwaliteit prima), maar Villa playa larga was echt slecht. Het is vol met locals, en ze zouden er echt geen westerse touristen moeten onderbrengen. Allerlei beestjes in het zwembad, de huisjes zijn vervallen, de airco is stuk, bedden goor en het eten is echt ranzig. De betonnen verdedigingsconstructie (USA bedankt) voor de kust is ook niet echt pitoresk.

De varkensbaai is echter fantastisch. Tip: Op 10 min. rijden richting Giron (kijk uit voor de mega "suicide" krabben op de weg) is een restaurantje waar je voor 5 CUC heerlijk (kreeft) kunt eten. Huur (1 CUC) ook een bamboe zonneschermpje, doe je snorkel op en je kunt vanaf de kust snorkelen in het paradijs.

Uiteindelijk hebben we dus 2 dagen bij dit restaurantje heerlijke zitten "chillen" en konden om het Hotel wel lachen.

Gereisd anders in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Horizontes Villa Playa Larga in Playa Larga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Horizontes Villa Playa Larga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Horizontes Villa Playa Larga scoort een 5.57 uit 10 op basis van 14 reviews.