Cuba
Cuba

1 review over BedAndBreakfast Casa Particular Elena Carmona in het Nederlands

Een fijne casa, jammer van de harde disco muziek.

Kees Smetsers, 28-3-2009

In februari 2009 ben ik samen met mijn partner en familie door het westen van Cuba gereisd.

De laatste dagen hebben we doorgebracht in Guanabo, Playa del Este, het strand waar meer cubanen dan toeristen komen.

Het strand is er niet zo mooi als Cayo Juitas, bijvoorbeeld.

We logeerden er in Casa Particular "Elena Carmona".

De eigenaresse is met een italiaan getrouwd en heeft naast haar woning een aparte kamer gemaakt voor toeristen.

De kamer zelf (30 CUC) is heel mooi en heeft AC, een eigen badkamer en een heel zonnig terras.

Elena doet alles om het naar je zin te maken.

Het eten is goed en de service ook.

Er is één nadeel, tussen 12 en 2 's nachts wordt je wakker gehouden door harde muziek uit een disco in de buurt.

Als je daartegen geen bezwaar hebt is het een fijne casa om dichtbij Havana de laatste dagen van je vakantie door te brengen.

Er is een goede busverbinding met Havana, elke 20 minuten gaat er een lokale bus naar het station van Havana die bijna niets kost

Gereisd met partner in februari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Casa Particular Elena Carmona in Playa del Este, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Casa Particular Elena Carmona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Casa Particular Elena Carmona scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.