Hotel Cornodoro ***

7,5

2 reviews over Hotel Cornodoro in het Nederlands

hotel comodoro

jolanda, 1-8-2008

Comodoro is een mooi complex, alleen vindt ik dat de bediening af en toe wel wat sneller kan.
Gereisd alleenreizend in augustus 2008

Sandra Meijer, 18-3-2008

Om bij te komen van een lange vlucht is het een prima hotel. Helaas in het hoofdgebouw een kamer. Niet super. De huisjes op het terrein waren beter. Wel erg vriendelijk personeel. Ze doen alles voor je. Beetje vreemd was, dat we in de restaurants iedere dag contant moesten afrekenen. In Cuba blijkbaar normaal, maar voor ons even een vreemde gewaarworden; je kunt het toch gewoon op je kamer laten zetten en aan het eind betalen? Nee dus. Gelukkig waren alle faciliteiten prima. Lekkere muziek en een gezellige bar, prima ingredienten voor plezier. Helaas ligt het een kwartiertje rijden van het Oude centrum van Havana. Voor ons niet zo'n probleem, met een eigen auto, maar toch minder leuk als je op ander vervoer aangewezen bent!
Gereisd met partner in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cornodoro in Miramar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cornodoro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cornodoro scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.