Hotel Rivera ***

Cuba
Cuba
Hotel Rivera
Rivera

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rivera bij:

1 review over Hotel Rivera in het Nederlands

Annemarie, 28-4-2008

Aan de Malecon in de wijk Vedado. Prima kamer met geweldig zeezicht. Service in snackbar liet te wensen over (helft vd kaart niet te krijgen). In het lege, naar onze begrippen niet dure, maar wel chique, restaurant tegenovergestelde: de pianist speelde alleen voor mij! Zwembad heeft nare stenen vloer. Kamermeisjes doen erg hun best, vouwen zwanen vd handdoeken, schrijven lieve briefjes, etc. Receptie vroeg zich af of ik 1 nacht niet had betaald (en of ik daarvoor even naar beneden wilde komen!). Omdat je elke overnachting vooruit contant moet betalen en geen kwitantie krijgt, kun je niets bewijzen. Uiteindelijk met sisser afgelopen.

Al met al hier toch erg prettige dagen gehad.

Gereisd alleenreizend in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rivera in Havana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rivera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rivera scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.