Cuba

Matig

4 reviews over Hotel Montehabana in het Nederlands

slecht onderhouden kamers

SteffieV, 1-5-2016

Slechtste hotel van onze rondreis. Sowieso een tegenvaller, want we zouden in één van de beste hotels van Havanna zitten (memories of H10) Zonder dat we ingelicht waren kwamen we in dit hotel terecht. Het is een groot hotel wat wel bij hotel Memories hoort, maar wat absoluut niet kan tippen aan hotel memories! Mijn kamer was redelijk goed. de badkamer was schoon, maar in de kamer zelf hingen veel spinnenwebben en stof. De kamer zag eruit alsof hij al lang niet gebruikt was. Veel mede reizigers hadden echter hele slecht kamers. Kamers die nog heel vies waren, waar allemaal schimmel in de keukenblokjes zat en die nog vol stof en spinnenwebben zaten. zij krijgen een andere kamer maar die waren vaak niet veel beter. De lift werkt gelukkig wel. Ontbijt was redelijk uitgebreid en smaakte goed. in het hotel kun je in de avond ook een kleine kaart eten (lees: hamburgers, friet, broodjes, etc.) Maar je mag ook gaan eten in hotel Memories (tegen betaling) een hamburger in hotel memories is alleen bijna drie keer zo duur als in montehabana. Eten smaakt goed in Montehabana. Het zwembad ligt bij hotel Memories. groot zwembad, met bar en veel strandstoelen. Geld wisselen kan ook in hotel memories.

Er lopen veel (zwerf?) katten rond in het gedeelte waar je ook moet ontbijten. Deze katten poepen daar ook gewoon bij de tafels en zitten te schooien als je aan het eten bent.

Service is wel goed, mijn wc bril was kapot en ik was nog niet terug bij mijn kamer of de monteur was er al. WC werd direct gemaakt. ook de mensen die gingen klagen over hun kamer kregen direct een andere kamer.

De ligging is prima. 10 minuutjes rijden naar het oude centrum van Havana. Taxi kosten: ongeveer 15 CUC (omgerekend iets minder dan 15 euro)

onthoud wel dat cuba standaarden minder zijn dan de standaarden die wij in de EU gewend zijn.

Rondreis: The best of Cuba (groepsrondreis touroperator)

Gereisd met vrienden in april 2016

Heerlijk hotel!

Anne van der Velden, 18-5-2012

Mooi, netjes en schoon hotel. Kamers zijn heel erg ruim, het lijkt meer op een apartement.

Zwembad was heerlijk. Ontbijt was erg goed, veel keus. Lunch en avond eten hebben we in Havana zelf gedaan.

Gereisd met partner in mei 2012

Goed hotel

Joyce, 12-2-2011

Goed hotel, ruime en schone kamers. Ontbijt was prima en zeer uitgebreid.

Ligt wel een eind van het oude centrum af.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

Enorme kamers!

Laura, 24-10-2010

zijn hier met shoestring geweest. Onze eerste hotel op Cuba. Ligging was redelijk. Kamers enorm! Waren gewoon appartement met aparte slaapkamer, woonkamer en open keuken. Weinig van kunnen genieten omdat je voornamelijk aan het genieten bent van Havana... Wat een prachtige stad!!!!!!!!!!! Heerlijk gegeten bij La Guarida. Wel stukken duurder dan een gewone paladar, maar zo ontzettend speciaal! Echt geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IJs eten bij Coppelia... Mjam!

Hotel op zich dus best een aanrader! Voornamelijk vanwege de stad natuurlijk;)

Gereisd met vrienden in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montehabana in Havana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montehabana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Montehabana scoort een 6.6 uit 10 op basis van 4 reviews.