Bed and Breakfast Melida

Melida

1 review over Bed and Breakfast Melida in het Nederlands

Topadres!

QUHBA, 26-6-2011

Eerste ervaring met een casa particular,en wat voor één!

Voor 25 CUC per nacht per kamer krijg je een grote comfortabele kamer,met koelkast, in een mooie stadsvilla,koloniale stijl,gelegen in de wijk Vedado.Geen airco,wel efficiente en stille ventilators.

Kamer op gelijkvloers,is eigenlijk omgebouwde garage,de tropische tuin met terras-inclusief typische gietijzeren schommelstoelen-heb je helemaal voor jezelf.

Op loopafstand van de Plaza de la Revolucion en het Viazul-station.

Eventuele huurwagen kan veilig gestald worden.

Eigenares Diana bereidt de lekkerste onbijtjes,en 's avonds op verzoek een heerlijk diner.De kreeft is goedkoop,schijnbaar illegaal maar vers en subliem!!

Zij en haar zoon Pavel vertellen je graag,in perfect Engels, alles wat je moet weten over Havana en Cuba.

Hier zijn we onze road-trip in Cuba gestart,en alvorens terug naar huis te vliegen hebben we hier nog twee nachtjes met veel plezier verbleven.

Gereisd met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Melida in Havana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Melida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Melida scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.