Hotel Melia Cohiba *****

9,9

4 reviews over Hotel Melia Cohiba in het Nederlands

droomvakantie!

Noah, 13-7-2014

Dit hotel biedt alles wat je op een vakantie maar kunt wensen.

Wij wouden graag een luxe vakantie, waarbij we heerlijk konden relaxen en genieten,en dit is precies wat we hebben gekregen!

Al het personeel super vriendelijk, niets is te veel, kamer erg modern met mooi uitzicht, en het eten, zoveel keuze en heerlijk!

We gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in juli 2014

Voor Cubaanse normen zeer goed hotel

Patrick Hermans, 2-4-2013

Ter gelegenheid van onze rondreis door Cuba sliepen wij enkele nachten in dit hotel dat een stukje uit het centrum ligt. De afstand naar het oude stadscentrum van Havana is eigenlijk niet te voet te doen. Voor het staion staan echter 24/24 taxi's die je voor ongeveer 8 cuc naar de stad brengen. De bus heeft tevens een gratis shuttle (bus) ter beschikking die zeer regelmatig heen en terug naar het hotel centrum rijdt! Kamers zijn oké, personeel heel vriendelijk, zwembad in orde en het eten is goed. WIFI is betalend maar zoals overal in Cuba ZEER traag. Samengevat, een meer dan behoorlijk hotel wanneer je Havana bezoekt. Het hotel is tevens voorzien van twee extra restaurants. Vooral het Italiaanse restaurant is een absolute aanrader!
Gereisd met partner in maart 2013

Luxe in Havana

Gerard, 22-3-2009

Lekkere ruime kamers, goed ontbijt, goede restaurants (voor Cubaanse begrippen) mooi zwembad met heerlijke ligstoelen en de daarnaast gelegen uitgaansgelegenheid heel leuk maar wel vol met vieze oude mannen die misbruik maken van de hopeloze situatie van hele jonge Cubaanse meisjes.
Gereisd met vrienden in november 2008

Joop, 1-3-2007

Het hotel is heel mooi gelegen, dicht bij de Malacon boulevard. Erzijn veel restaurants waaronder een uitstekend buffet restaurant. Naast het hotel is de Jazzclub, met iedere dag live muziek.
Gereisd met vrienden in augustus 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Melia Cohiba bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melia Cohiba in Havana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melia Cohiba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Melia Cohiba scoort een 9.89 uit 10 op basis van 22 reviews.