Hotel Florida ****

Hotel Florida
Florida
6,9

7 reviews over Hotel Florida in het Nederlands

Eerste indruk goed, maar keren niet terug

Martijn, 16-4-2014

De eerste indruk was prima. Mooie pand, grote kamer. Echter de gehele nacht geen oog dicht gedaan door de herrie en de gehorigheid.

Het ontbijt de volgende dag maakte ons humeur niet veel beter. Een leeg buffet, beschimmeld brood. Het was het allemaal net niet.

Meest positieve was de ligging! deze is super centraal en bied een goede uitvalsbasis.

Gereisd met partner in maart 2014

Luxe in Havana

Twan, 8-6-2012

Eerste paar dagen van onze huwelijksreis hier doorgebracht. Hotel springt er echt uit tov andere hotels in Havana. Het hotel ligt echt midden in het centrum. En stappen kan je hier elke nacht. Alle kroegen hebben elke avond live muziek en cocktails zijn net zo duur als een gewoon drankje.
Gereisd met partner in november 2011

Gewoon goed

Pol, 31-3-2010

Maart 2010 in dit hotel geweest met onze dochter van 3 jaar. Mooi hotel, lokatie is super. Kamer (18) mooi en groot. ontbijt is buffet vorm en ruim voldoende.Eten is voor Cuba begrippen goed te noemen.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

Perfecte locatie

De Klerk, 7-3-2010

Perfecte locatie midden in het oude centrum

Leuk hotel (oud paleis) en een grote kamer

Ontbijtbuffet is matig

Gereisd met partner in februari 2010

Authentiek hotel, perfecte locatie

Mooijman, 7-3-2010

Gezellig hotel midden in het oude centrum, locatie is top!
Gereisd met partner in maart 2010

Geweldig hotel

yvonne, 2-4-2009

Het hotel is een oud paleis. Niet massaal, maar intiem. Erg sfeervol, vooral de binnenplaats is mooi.Behalve het ontbijt,wat redelijk was, heb ik er niet gegeten. Vriendelijk personeel. Kamer was, maar goed ingericht en schoon.

Na 2 dagen zou ik 'smorgens per bus naar Holquin gaan, maar die had ik gemist.Ik ben toen maar teruggegaan naar het hotel. Daar hebben ze me geweldig geholpen om alsnog een plaats op een vlucht naar Holquin te bemachtigen. Ik kon mijn bagage bij de receptie laten en had nog tijd een wat rond te lopen. Verder hebben ze een taxi besteld, zodat ik op tijd op het vliegveld was.

Helaas had ik voor de laatste 3 dagen van mijn vakantie Hotel Nacional geboekt. Ik was liever teruggegaan naar hotel Florida.

Gereisd alleenreizend in april 2009

Reinder & Inge, 9-10-2006

Wij waren dit voorjaar op huwelijksreis in Cuba en hebben de eerste 3 dagen doorgebracht in Havanna. Hotel Florida was een perfecte keus! Een prachtig klein, knus en (oud) hotel met een schitterende patio en zeer gunstig gelegen in de Oude Stad. Het is ook een echte bezienswaardigheid! De kamers verschillen qua grootte, maar zijn allen mooi en schoon. Het personeel is vriendelijk en het ontbijt is goed en gevarieerd. Een absolute aanrader!
Gereisd met partner in april 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Florida bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Florida in Havana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Florida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Florida scoort een 6.9 uit 10 op basis van 7 reviews.