Beoordelingen Hotel Comodoro***

Comodoro***
27 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Comodoro***
Ave. 3ra. y 84, Miramar, Playa, 10400, Havana

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comodoro*** in Havana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comodoro*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Comodoro scoort een 7,2 uit 10, op basis van 27 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comodoro*** in Havana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comodoro***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Comodoro*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 8 vakantiefoto's van Hotel Comodoro*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Cuba. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Cuba. Vergelijk Hotel Comodoro*** met andere accommodaties in Havana.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

26 beoordelingen over Comodoro***

27 beoordelingen
6,3
7,8
7,3
5,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Nov. 2012
"Acceptabel hotel als start / voor doorreis"vertalen
E&N
7,0

25-11-2012 Dit was ons eerste hotel in Cuba tijdens onze rondreis. We hadden een ruime kamer in het hotel (er zijn ook appartementen) met uitzicht op zee! Bedden en douche waren ok. Helaas geen strand en zeezijde(achterzijde) hotel heeft duidelijk een opknap beurt nodig (een ervaring die we vaker zijn tegengekomen). Ontbijtbuffet is prima en ruime keuze. Wel erg druk. Voldoende zwembaden, 1 was leeg, 1 was vol met aanslag op de bodem, rest van de zwembaden zag er goed uit.

met vrienden, Sept. 2012
"Prima hotel"vertalen
Suzan
8,0

13-10-2012 Hotel Comodoro was ons eerste hotel tijdens onze rondreis door Cuba. We kwamen laat in de nacht aan met een fijne jetlag erbij. In de donkere avonduren over het terrein lopen is goed opletten. De verschillende appartementenblokken lijken veel op elkaar en de vele zwembaden maken het vinden van je route er niet gemakkelijker op.
De appartementen zijn groot, echter niet schoon. De keuken heeft een gaspitje, echter pannen of andere benodigdheden waren niet te vinden. De koelkast werkte, maar de airco na de eerste nacht niet meer. pas nadat we verschillende keren aangegeven hadden dat deze kapot was, konden we van kamer wisselen.
De badkamer is functioneel, maar slippers zijn een vereiste.
Vanuit onze kamer hadden we uitzicht over een leeg zwembad, verder zaten we wat aan de achterkant, langs een redelijk drukke weg.
Het ontbijtbuffet was uitgebreid, veel keuze voor ieder wat wils. Heerlijke koekjes! Ondanks een stroomstoring bleef men hun best voor je doen.

met partner, Mrt. 2012
"Prima hotel als start in Cuba"vertalen
Erik
7,0

21-3-2012 Hotel ligt een klein half uurtje van het centrum, maar wat met slim onderhandelen kom je tot 7 cuc (4 euro voor een taxi). Goed hotel als uitvalsbasis en dichtbij de airport (18km). Ontbijt is prima, maar avondeten / buffet is slecht. Italiaans restaurant is in het hotel aanwezig en veel beter / goedkoper. Snackbar schijnt ook goed te zijn, maar geen ervaring mee.

Er is een supermarkt om de hoek, waar je goedkoop drinken en eten kunt kopen.

Kamers zijn wat gedateerd, maar op zich schoon en vergeleken met de rest in Cuba prima te noemen. Kamermeisjes zijn vriendelijker dan rest van het personeel.

Handig, je kunt er euro's wisselen in cuc's.

met partner, Sept. 2011
"Rustige startplek van de rondreis"vertalen
Jarno
7,0

28-9-2011 Hotel Comodoro, was het eerste hotel van onze rondreis. Nette kamers, helaas geen uitzicht op zee. Eten was niet super, maar daar zou meer van volgen op Cuba.

Verder was het lekker rustig in het hotel en aan het zwembad, maar dat was omdat wij buiten het seizoen gereisd hebben.

met partner, Juli 2011
"Oké"vertalen
Cuba-rondreis
5,0

24-7-2011 Prima hotel als je op doortocht bent, maar niet om eens lekker te gaan genieten. Onze bedden waren duidelijk voelbaar voorzien van spiralen en onze douche deed het nauwelijks. Het eten was prima. De ligging is prima als je zelf over een auto beschikt, je bent dan binnen tien minuten in het centrum van Havana.

alleenreizend, Aug. 2010
"Prima voor de prijs"vertalen
Leontine Ebeling
7,0

18-9-2011 Ik heb in 2010 enkele malen hier gelogeerd, en gezien de prijs (vanuit Nederland 27 euro per nacht plus ontbijt)is het een prima hotel.

Nadeel van de bungalows is dat er geen 220V stopcontact zit en in de kamers in het hotel wél.
Verder is de shuttledienst opgeheven, wat erg jammer is want je betaalt je blauw aan de taxi's.
Dat is dan wel een nadeel, dat je zo'n 16 km vanaf het centrum zit - maar als je handig bent kun je ook de bus nemen, kost 40 pesocenten, en dat is geloof ik 2 eurocenten of zoiets.
De vriendelijkheid van het personeel wisselt sterk: in het algemeen zijn de mannen aardig en de vrouwen onaangenaam! Met uitzondering van mijn kamermeisje, dat was een schat (na cadeautjes en fooien). Op straat is er geen verschil, daar zijn mannen en vrouwen even vriendelijk (meestal!).

met partner
"Prima hotel"vertalen
Yvonne
9,0
9,0

8-6-2009 We hebben 3 dagen in dit hotel gezeten vanaf 19 mei jl. Enige nadeel is dat het niet in het centrum van Havana ligt, maar wel in een mooie buitenwijk waar ook de ambassades zijn.Voordeel is dan weer dat het hotel aan zee ligt en als je buiten eet je de branding hoort.De kamers zijn ruim, evenals de bedden die lekker liggen. Het eten was voldoende en uitgebreid.

met partner, Juli 2008
"Erg mooi, goede pendelbus naar centrum"vertalen
Manon
8,0

23-7-2008 Rustig hotel met daarachter appartementen en een scala aan verschillende "kleine" zwembaden.

met vrienden
Mirjam
10,0

4-4-2008 Ik ben hier in de zomer van 2007 geweest. Wij hadden een fly en drive geboekt en in de omschrijving stond gat we in eenvoudige hotels zouden verblijven. Dus wij vonden dit hotel super. Wij verbleven in een bungalow. We hebben hier 2 nachten geslapen. De kamer was schoon. Een royale slaapkamer en aparte woonkamer. Wij hebben gegeten in het hotel en het eten vonden wij goed. Sterker nog de rest van de vakantie hebben we slechter gegeten (soms veel slechter). Je moet hier gewoon niet naar toe gaan als je mega luxe wil. Het is een arm land. Onze ervaring is dat het personeel vriendelijk is maar we hebben allen bij chech in en out met ze te maken gehad.

met partner
Ellis
7,0

5-10-2007 Wij zijn hier enkele nachten verbleven tijdens onze rondreis door Cuba.
Het ontbijt was geweldig. Het avondeten daarentegen was koud en lauw.
Het italiaanse restaurant was de slechtste eraf. (koud/lauw en erg weinig)
Kamer en het zwembad waren prima.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?