Cuba

1 review over BedAndBreakfast Casa Villa Magui in het Nederlands

Vriendelijk en gastvrij

Johan en Alice, 8-6-2014

Bezocht maart 2014

De gastheer - gastvrouw spraken vrijwel geen Engels (en wij vrijwel geen Spaans) doch deden erg hun best om het ons naar de zin te maken.

Casa ligt midden in een authentieke volkswijk, desondanks rustig en nauwelijks last van verkeer.

Naar ons idee hadden wij de beste (royale) kamer, vlakbij het gemeenschappelijke keukentje.ondanks airco toch tamelijk benauwd.

Kamer was schoon, grote koelkast op de kamer (met 2l water, wel later afrekenen!)

Ruime eigen badkamer met prima douche.

Ontbijt zeer uitgebreid en erg lekker, met o.a.vers fruit diverse verse vruchtensappen. We namen zelfs een deel ervan mee als lunch!

Ligt vlakbij Callejon de Hamel, redelijke afstand van de Malecon, oude stad 1/2 uur lopen.

Gereisd met partner in maart 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Casa Villa Magui in Havana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Casa Villa Magui zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Casa Villa Magui scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.