Appartement Casa Ana Maria

Casa Ana Maria

2 reviews over Appartement Casa Ana Maria in het Nederlands

Netjes, heerlijk ontbijt.

Wouter Sterk, 5-5-2010

We werden prima geholopen. Omdat Ana's casa al vol zat, had ze ons geholpen met een andere bestemming. Dit was ook een hele hartelijke familie. 's Ochtends liepen we de hoek om voor een prima ontbijt bij Ana. Ook hielp ze ons met accomodaties op onze andere bestemmingen.
Gereisd met partner in januari 2010

goede casa voor 6 personen

Cor, 27-1-2010

Ruime casa in vadedo met 3 slaapkamers,2 badkamers een keuken en een ruime kamer. De keuken is wat muf door dat hij in een binnenplaats zit. Het trappenhuis daar verschoten we wel wat van. niet echt schoon.

Anna en haar man zijn erg gastvrij en verzorgen een goed en overvloedig ontbijt. Verder moet je van alles niet te veel verwachten; je bent in cuba. de mensen hebben niets en doen erg hun best.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Ana Maria in Havana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Ana Maria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa Ana Maria scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.