Hotel Villas Las Brisas ***

7,1

10 reviews over Hotel Villas Las Brisas in het Nederlands

Super!!!

Herbert, 31-8-2010

In 2008 geweest, geweldig. Echter Cuba zal snel veranderen en veel van het communistische laten verdwijnen. Ga zo snel mogelijk naar dit geweldige land!!!
Gereisd met partner in januari 2008

Gerard & Yvonne Derksen, 16-4-2008

Wij waren in mrt apr 3 weken in the Villas. Vorig jaar ook. We hebben ons weer kostelijk vermaakt. Eten is goed. De tuin van the Villas prachting, het strand uitstekend. Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Onze reisleiding met zo als vorig jaar Eider Quesada fantastisch, correct, netjes, altijd op tijd op een afspraak, regelt alles, spreekt zeer goed Nederlands. Is er bij aankomst en vertrek. Twee kleine dorpjes in de buurt zijn te voet te bezoeken. Lange soort boulevard langs het strand naar het "Marktje". Wij kunnen echt geen negatieve punten opnoemen. Geef jezelf en je krijgt van de plaatselijke mensen 200 procent terug.
Gereisd met partner in april 2008

Marion & Herbert Olthof, 7-4-2008

Afgelopen weken in de villa's van Brisas geweest. Het eten is goed, de kamers zijn super. Wij hebben via een touroperator geboekt en Eider was onze gids op bestemming. Wat een SUPER-GIDS is hij zeg. Een Cubaan die vloeiend Nederlands spreekt. Erg handig, geen vertaal werk ;-)

Voor vragen omtrent excursies mag u altijd mailen,

Gereisd met partner in april 2008

Yvonne & Peter, 3-9-2007

Vanaf 14 augustus waren wij hier met kinderen (5/9), in het laag seizoen van Cuba en zijn er weinig mensen aanwezig. Dat is op zich wel prettig als ze tussentijds het restaurant, bar en receptie van de Villas niet dicht doen en iedereen in het hotel moet eten (wachtrij). Het aanbod is redelijk, maar gaat na 1 week vervelen. Vooral op de lunch met pizza/hamburger bij de snackbars heb je na 1 week echter geen trek meer. Daardoor wordt de prijs/kwaliteitsverhouding aardig naar beneden geschroefd. Het strand was heerlijk leeg, geen wachtlijst om te zeilen. In het weekend komen de gasten van Hotel Atlantico hier liggen, omdat er op het andere strand duizenden Cubanen vakantie vieren. Leuk om te zien, maar iets te lawaaierig, door de weeks prima te doen, een aanrader.

Wij hadden een super vakantie, ook omdat wij contact zochten met de locale mensen. Neem 2de hands kleding mee en geef ze weg.

Gereisd familie in september 2007

Marco, 8-4-2007

4* hotel, goede service. Villas zijn rustiger dan het hotel deel. Animatie bevindt zich ook in het hotel. Het is uitermate schoon. Eten: Voldoende keuze en aanbod, maar iedere dag dezelfde keuze, leidt toch tot een gebrek. Iedere dag vlees, vis, kip en vega-hapje. Saladebuffet en groente. Bij aankomst meteen boeken voor virestaurant. Dan maak je kans op een plek. Er is 1 redelijke surfplank, zelf trapeze meenemen. Buitengewoon rolstoelvriendelijk complex
Gereisd anders in april 2007

Harry en Jansje, 18-3-2007

Prima hotel aan een prachtig strand.De kamers zijn schoon.Het personeel(o.a.ober Carlos)is vriendelijk,behalve bij de receptie(verwacht hier niks van).Het eten in het italiaanse restaurant is zeer goed!Het visrestaurant kun je beter overslaan!Het eten in de buffetrestaurants is goed,maar eentonig.Wil je iets unieks beleven?Doe dan een SKYDIVE(parachutesprong)met een skymaster.Dat is echt kicken!!Het professionele,enthousiaste skydiveteam onder leiding van Casanova vind je op het strand.
Gereisd anders in maart 2007

H hoogenboom, 4-9-2006

Doordat het hotel in de verbouwing zat ,waren er daarom minder mogelijkheden met het eten.Van de 6 restaurants waren er maar 2 geopend.Het ene was een lopend buffet,andere een vis rest.deze moest je reserveren.
Gereisd familie in augustus 2006

Pauline, 31-10-2005

Erg goed en mooi hotel met ruime appartementen, zeer wit prachtig strand. De all-inclusive is goed geregeld, alleen wel meteen de specialiteiten restaurants bespreken, anders ben je te laat!

Ik vind dit echt een verleningshotel. Want eerst moet je zeker wel een hoop van het eiland hebben gezien anders zou het zonde zijn.

Gereisd anders in oktober 2005

fenneke, 11-3-2005

als je niks van cuba wil zien en gewoon in de zon wil liggen?? dan zeker heen gaan anders geen aanrader. toerisme op het toppunt!!
Gereisd anders in maart 2005

Saar, 28-9-2004

TOP HOTEL, zeker heen gaan, leuke animatie,lekker eten, leuke mensen...alleen ben je wel afhankelijk van je hotel anders moet je echt excursies gaan boeken...veel te beleven dus bij hotel en op t strand!!was een van mijn leukste vakanties
Gereisd anders in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villas Las Brisas in Guardalavaca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villas Las Brisas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villas Las Brisas scoort een 7.1 uit 10 op basis van 10 reviews.