Cuba
Cuba
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sol Ri­o de Luna y Mares Resort**** bij :

6 tips over Hotel Sol Ri­o de Luna y Mares Resort

fred, 17-7-2015
het eten is goed veel variaties en in de avond leuke shows
afronding10, 8-10-2014
We hebben het gebied rond het resort verkend met een oldtimer groene opel carbiolet olymopia en bestuurd door taxi chauffeur Maykel die engelse leraar was geweest en in het toerisme meer kon verdienen. Super kerel en die toerde ons voor een 0,5 of hele dag voor +/- 40 of 80 Cuc rond ongeacht het aantal personen. Hij heeft ons hele mooie plekjes laten zien en arm en rijkdom ook een super gids voor Holguin. We zijn met hem een keer of 4 mee geweest en een en al lof wat hij ons heeft laten zien.
Baren,van, 15-7-2014

Tip 1: Het natuurpark(je) naast het hotel. Je kan er zelf heen, of met een mini excursie met iemand van het animatie team.

Tip 2: Tegenover het hotel (Luna-gedeelte) is een manege. Voor 10 CUC kan je een rit maken van anderhalf uur. Ook voor mensen die nooit op een paard hebben gezeten goed te doen. Die rit gaat deels over een verlaten stuk strand langs mangroven.

Tip 3: Boek veel excursies. Cuba is veel te mooi en intrigerend om op het hotel te blijven. Excursies zijn niet duur.

jdekievit, 29-5-2014
Neem kleding mee die je daar kunt achterlaten, ze zijn er erg blij mee. Ook shampoo en tandpasta (laat je tandarts kleine tubes sponsoren) zijn zeer welkom.
tkluitmans, 16-10-2012
Bij geld wisselen in bank van hotel, niet vergeten bonnetje te vragen, anders krijg je soms te weinig wisselgeld. Excursies stellen niet veel voor. In Santiago de Cuba (3,5 uur reistijd heen) verblijf je maar een paar uur, omdat je voor donker weer terug moet.Neem speelgoed,pennen,kleren enz. mee voor de Cubanen! Geef veel fooi;men verdient weinig.Strandstoelen op strand hebben geen ligkussen, alleen de blauwe stoelen liggen fijn;deze zijn dan ook vroeg "bezet". Vooral Canadezen + Engelsen.
s wilhelmus, 14-4-2012
Je kunt twee keer in de week a la carte eten.Neem strandschoenen mee vanwege rotsformatie in het water.1keer in de week life muziek.