Cuba
Cuba

1 review over BedAndBreakfast Casa particular Yovan 20 y 37 in het Nederlands

Een fijne casa, jammer van de harde disco muziek.

Kees Smetsers, 28-3-2009

In februari 2009 ben ik samen met een partner en familie door het westen van Cuba gereisd.

We logeerden alleen maar in casas particulares omdat dit dé manier is om Cuba te ontdekken.

In Cienfuegos vonden we een casa genaamd "Yoan 20 y 37".

Deze casa ligt 50 meter van het water op het schiereiland Punta Gorda, een smalle strook land met aan beide kanten de baai van Cienfuegos.

Deze casa heeft 2 heel mooie kamers (30 CUC) met AC en een eigen badkamer, én veel kastruimte wat je niet veel tegenkomt in casas in Cuba.

Onze huurauto konden we in de garage van de casa parkeren.

Het eten was er fantastisch.

De kok was een heel aardige cubaanse man die echt alles deed om ons te verwennen met superlekker eten.

Het enige nadeel van deze casa was het de keiharde muziek uit een disco in de buurt waardoor we tussen 12 en 2 niet konden slapen.

Maar als dat geen bezwaar is dan is dit een fijne casa om te logeren.

Gereisd met partner in februari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Casa particular Yovan 20 y 37 in Cienfuegos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Casa particular Yovan 20 y 37 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Casa particular Yovan 20 y 37 scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.