Hotel Brisas Sierra Mar ****

9,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Brisas Sierra Mar bij:

1 review over Hotel Brisas Sierra Mar in het Nederlands

Christel Donia, 15-12-2003

Een goed hotel,en een perfect uitganspunt om veel van het echte Cunba te kunnen zien.

Je kan aan dezelfde kustlijn zwemmen met dolfijnen(35 dollar). Het hotel heeft zeer vriendelijk personeel, de kamers zijn goed, en het uitzicht is schitterend. Wij hadden eigelijk compleet zeezicht, maar wij waren blij met gedeelte zee, en ook gedeelte van se Sierra mar te mogen aanschouwen. Een uniek uitzicht. Snorkelen is er goed. Een uurtje van Santiago zit je af. Het eten is goe, entertainment ook,en voor kinderen is er een uitgebreid programma. Zelf adviseren we, onderneem zelf dingen. Je kan stoppen wanneer je wilt, want er is zoveel te zien. En neem, kleren mee(kind/volwassen), zeep en pennen. Je doet ze er veel plezier mee.

Gereisd anders in december 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brisas Sierra Mar in Chivirico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brisas Sierra Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Brisas Sierra Mar scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.