Cuba

Uitstekend

2 reviews over Hotel Cayo Saetia in het Nederlands

Super!

C.Gerritse, 3-8-2017

Het eten was goed maar weinig afwisseling. Een mooi gelegen bungalow als je van de natuur houd. Het ligt midden in een wildpark bij een romantisch strandje.

Het zwembad is 3 maanden oud en daar kun je dag en nacht gebruik van maken, met een schitterend uitzicht. Vriendelijk personeel en behulpzaam, wij hadden 2 lekke banden ook hier werden we vriendelijk geholpen. Een uurtje safari was een leuke afwisseling op de hele rondreis na steden en cultuur.

Gereisd met partner in juli 2017

In 1 woord Super

GMH, 10-10-2016

Na een rondreis door heel Cuba de laatste 3 nachten in dit hotel doorgebracht. Het is een heel klein hotel met 2 "kamers" de kamers zijn ondergebracht in blokhutjes. wij hadden 2 airco's in onze kamer die super goed werkte. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten is simpel maar erg lekker. Het enige nadeel is dat je voor de lunch en het strand 10 min met de auto moet rijden om er te komen. De tweede ochtend was mijn vriendin behoorlijk ziek. waardoor ik alleen aan het ontbijt verscheen. Bij het ontbijt kreeg ik de vraag waar mijn vriendin was, toen ik zei dat ze op bed lag kreeg ik ontbijt mee naar de kamer. Direct werd de schoonmaak van de kamer afgezegd, kregen we wel schone handdoeken. Gedurende de dag kwamen ze steeds even kijken hoe het met haar ging. Grote klasse. (bij thuis komst bleek ze zwanger te zijn) Dit hotel is met zijn witte stranden en blauwe zee echt een aanrader. l
Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cayo Saetia in Cayo Saetia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cayo Saetia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cayo Saetia scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.