Hotel Puerto Principe ***

Puerto Principe

Matig

3 reviews over Hotel Puerto Principe in het Nederlands

Jaap, 7-3-2007

Dit was het minste hotel tijdens onze rondreis. Ook voor Cuba beneden de maat.

Het hotel ligt vlak naast het station waar de hele nacht door treinen luid toeterend aankomen of vertrekken. De kamer werd bovendien de hele nacht fel verlicht vanaf de gang. Van slapen kwam niet veel terecht. De douche was pover en de waterleiding naar de wastafel lekte onze schoenen drijfnat. Het eten was wel goed en de bediening deed zijn best.

Gereisd anders in maart 2007

Cees, 1-3-2007

Dit was ons 3e hotel op de rondreis door Cuba. Natuurlijk verlangen wij geen luxe net als het vorige hotel ***** in Santiago de Cuba, dit was overbodig. Maar dit hotel is erg oud, wel pas opgeknapt van binnen. Maar de 2 persoonskamers zijn volgens mij gewoon 1 persoonskamers met 2 bedden erin. Er was geen ruimte voor 2 koffers, overdag op het bed en 's avonds op de grond voor de deur. Bij eventueel brand eerst de koffer op bed en dan kon pas de deur open. De douche was behelpen druppel gewijs kwam er water uit. Natuurlijk hoorde wij ook de trein 's morgens vroeg, maar dat hoort nu eenmaal bij Cuba. Het eten was voor Cuba aan de mindere kant, koud. Ook vroegen ze geld (heel stiekem)voor de ananas en anderen vruchten die de kok 's morgens aan het snijden was. Ze hebben wel geduld, de jongens bleven wel 1 uur voor de kamers wachten bij de koffers op hun fooitje. Bij aankomst 's avonds waren wij nl. eerst gaan eten.

Maar gelukkig was het maar voor 1 nachtje.

Gereisd met vrienden in februari 2007

Johanna, 23-1-2007

Hebben hier een nacht geslapen tijdens onze groepsrondreis door Cuba. Enkele grote maar meestal heel kleine kamers. Veel geluidsoverlast door vlakbij gelegen station. Het is een oud gebouw. De bar is erg klein en erg harde muziek, het ontbijt was redelijk.
Gereisd met vrienden in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puerto Principe in Camaguey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puerto Principe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Puerto Principe scoort een 5 uit 10 op basis van 3 reviews.