Hotel Turtle Beach Lodge ***

Hotel Turtle Beach Lodge
Turtle Beach Lodge
7,6

23 reviews over Hotel Turtle Beach Lodge in het Nederlands

grandioos - had nog langer willen blijven

g. limberger, 14-2-2016

de reis er naar toe was al een sensatie - 2 1/2 uur varen met een bootje om er te komen en daarna ging er een nieuwe wereld open - wat een mooi oerwoud en wat een groot scala aan dieren - prachtig.................
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Prachtige omgeving

Annemiek, 30-8-2015

Deze logde ligt middenin het nationaal park Tortuguero. Dit park is echt prachtig. Onze gids Fernando wist ook veel over de omgeving en de dieren te vertellen.

Ons verblijf was prima geregeld. Vanaf het moment dat we in San Jose zijn opgehaald, tot het moment dat we werden afgezet bij het restaurant waar we de huurauto konden ophalen.

De kamers zelf zijn vrij simpel. Er zitten geen ramen in, alleen gaas.

Bij het eten is niet zo heel veel keus, maar dat is ook logisch op zo'n afgelegen plek. Het personeel was vriendelijk.

Heel mooie plek om te verblijven!

Gereisd met partner in augustus 2015

Eenvoudig

Corien van de wiel, 27-8-2015

Eenvoudige loges, in een bijzondere, fantastische omgeving. Alleen per boot bereikbaar, over een rivier en kanalen met " git zwart" water
Gereisd met vrienden in augustus 2015

Netjes

kim_mc1, 27-8-2014

Ruim. De Kamers zijn verdeeld in verschillende rijtjes die verspreidt over het park staan. Het eten is zeer goed, ondanks dat er niet heel veel keuze is hebben wij prima gegeten. De drankjes zijn (zoals meerdere vermelden) vrij prijzig, maar daar doe je weinig aan. Kamers zijn erg groot. Wij hadden voor met zijn tweeën, twee tweepersoonsbedden en één eenpersoonsbed. Onze kamer was schoon, maar dat was niet bij iedereen het geval. Niet vanwege de schoonmaak maar door mieren.

Reken er wel op dat het vrij toeristisch is, dit vond ik een kleine tegenvaller. Ondanks dat je niks merkt van andere lodges had ik niet het idee dat we echt afgelegen zaten, dit geldt dus niet voor ons verblijf maar voor het hele nationaal park... (lastig uitleggen...) Aardig wat dieren gezien, maar de slingeraapjes bij t verblijf waren toch wel het aller leukst!

Gereisd met partner in augustus 2014

Alleen per boot bereikbaar

Maarten, 22-7-2014

Dit hotel midden in tropisch regenwoud is een mooie bestemming. Echter in de regentijd is het zeer vochtig en warm. Kamers zonder ramen maar met horren. Geen TV, geen telefoonbereik, geen internet. Wel heel schoon.

Er is daar volpension: goed! Drankjes wel erg duur.

Gereisd met vrienden in juli 2014

heerlijk hotel

jolligbloempje, 29-7-2013

erg mooie ruime lodges! mooie badkamer, wel even wennen dat er in de ramen horren zitten ipv ramen haha.

Leuk zwembadje. eten prima. Dichtbij de zee maar kan je niet zwemmen. Mooie omgeving, het is een hele ervaring om hier naar toe te komen met het bootje.

mooie tuinen!

Gereisd met partner in november 2008

Wordt masaal

maria meeuw, 25-12-2012

Wij zijn 3 nachten in Turtle Beach Lodge geweest. Helaas was er een grote groep dronken studenten uit Leiden en Utrecht die de hele nacht riepen en zopen. De volgende dag was er geen dier meer te bekennen...Verder is het belangrijk te realiseren dat het personeel in minder luxe omstandigheden leven naast de lodge. De kanalen, natuur en schildpadden zijn prachtig en onze (oudere) kinderen hebben er genoten op het strand (niet zwemmen) en in het zwembad. Veilig en gezellig.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Andere wereld!

Teuntje Vermaas, 15-8-2011

Als je door de toeristen heen kijkt is het een waanzinnige ervaring om op deze plek te zijn. Je kan kilometers op het supermooie strand lopen zonder een kip te zien, zit midden in het reservaat dat alleen bereikbaar is met de boot (leen een kano en ga zelf het water op!). De gidsen (in ieder geval de onze) zijn zeer kundig en lief voor de kinderen. Bij de prijs van het hotel bleken 1 vaartrip en 1 wandeling met gids inbegrepen. De kamer is sober maar zeer schoon (miste een extra stoel om even buiten te zitten samen). Heerlijk zwembad om na een dagje nog even een duik te nemen, aan te lezen of te spelen. Het eten is ok maar niet geweldig en redelijk eenzijdig (je zit met een groep aan een tafel ook als je zelf vanuit Nederland geboekt hebt en daar moet je van houden, maar is ook heel gezellig). Schilpadden spotten met kleine kinderen mogelijk een probleem ivm het lange wachten (zal overal zo zijn) in een betonnen huisje, maar een overweldigende ervaring en door spanning te doen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Heel mooi natuur gebied

anjo, 15-5-2011

Tijdens rondreis hier een paar dagen geweest, in een woord geweldig
    Gereisd met vrienden in september 2009

Vooral de plek is super

Chrisje, 14-11-2010

Mooie ligging, strand is nabij en vanuit de lodge zijn er leuke excursies te boeken.

Ze hebben een kleine zwembad, wat heerlijk is om even te verkoelen. Op het terrein ook een klein stukje jungle, leuk om doorheen te begeleiden. Zou ik wel met begeleiding doen, wij zagen er meerdere slangen. Service was onder de maat. En het eten viel ook tegen.

Gereisd met partner in januari 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Turtle Beach Lodge bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turtle Beach Lodge in Tortuguero Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turtle Beach Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Turtle Beach Lodge scoort een 7.62 uit 10 op basis van 25 reviews.