Hotel Rana Roja Lodge & Cabina

Rana Roja Lodge & Cabina

1 review over Hotel Rana Roja Lodge & Cabina in het Nederlands

Mooi park, mooie huisjes

Roel, 21-3-2012

Wij zaten hier tijdens de rondreis 2 nachten. We zaten in het gebouw, waarin diverse hotelkamers zaten. Er waren ook veel lodges.

Het is prachtig gelegen aan de grote rivier en alleen bereikbaar met een bootje. In 1,5 uur varen bereikte wij dit hotel, heel uniek en tijdens deze boottocht zie je veel dieren, zelfs krokodillen.

Ondanks dat je in middle of nowhere zit, heeft hotel een wifi zone. Mooi/leuk barretje (prijzen drank/eten wel aan hoge kant). Mooi zwembad.

Kofiie/water is de gehele dag gratis. Voor ontbijt/lunch/dinner apart betalen. Op het park nabij de huisjes vind je veel dieren, zoals apen/kikkers in alle kleuren. Alles wat je buiten het hotel wilt doen, zul je taxi bootjes moeten pakken. National park vonden we erg tegenvallen, we zaten er ook buiten het schildpadden seizoen.

Tegenvaller vonden wij ook de excursie om 06:00 uur 's ochtends om dieren te gaan spotten.

Gereisd met vrienden in maart 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rana Roja Lodge & Cabina in Tortuguero Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rana Roja Lodge & Cabina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rana Roja Lodge & Cabina scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.