3 reviews over Hotel Miss Junie's Lodge in het Nederlands

Goedkope optie voor Tortuguero

Marc, 22-3-2010

Gelegen in het plaatsje zelf, helemaal aan de noordrand (en dus niet op de afgelegen eilandjes waar alle luxe lodges liggen) ligt deze midden-budget optie. Iets luxer dan een hostel, redelijk comfortabele bedden.

Vooral heerlijk eten hier, zowel het ontbijt als vooral het avond eten. Nog nooit zulke lekkere rijst (in kokos gekookt of zoiets) gegeten.

De lijndienst-boten stoppen aan de stijger voor de deur dus je hoeft niet met je koffers te slepen. Aan de achterkant loop je zo binnen 100 meter het strand op.

Door het klimaat is alles erg vochtig, ook in de kamers, maar ja, dat heb je vermoedelijk overal hier.

Prima om van hieruit het prachtige tortuguero te verkennen!

Gereisd familie in december 2007

Prima plek als alternatief voor duurdere hotels

Astrid, 30-11-2009

Kamer op 1e verd. geeft een mooi uitzicht op de rivier. Mooie houten vloeren, maar donkere kamers.

Na onze ochtendboottrip was de eerder joviale eigenaresse ineens een stuk minder joviaal. Na veel aandringen kregen we ons verlate ontbijt, wat overigens door haarzelf in het vooruitzicht gesteld was...

Gereisd met partner in november 2009

mooi

lin, 10-9-2009

Mooi hotel, nieuwe kamers, zeer ruim en netjes! De ligging is prachtig. Het eten in het restaurant is heerlijk. Wel vonden we de service wat minder, ze regelen van alles maar het verloopt niet altijd even goed of op tijd.

Schildpaddentour is zeer de moeite waard!

Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miss Junie's Lodge in Tortuguero Nationaal Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miss Junie's Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Miss Junie's Lodge scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.