Hotel Tango Mar ****

9,2

30 reviews over Hotel Tango Mar in het Nederlands

Prachtige plek in Costa Rica

Chris, 15-8-2017

Na een paar avontuurlijk weken in Costa Rica kwamen we helemaal tot rust in dit hotel. De ligging is prachtig aan het strand met palmbomen. Het hotel, het eten, de service en het zwembad vonden wij erg goed. Met name de gastvrijheid van de Belgische eigenaresse vonden wij erg prettig. We kwamen echt thuis.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

goed maar afgelegen en diefstalgevoelig

Rob Leegwater, 11-3-2017

De kamers zijn mooi,groot,schoon en hebben een mooi uitzicht op zee.

het eten in het restaurant was geweldig,de zwembaden zalig.Er zijn alleen te kort ligbedjes onder een parasol,voor als het echt heet is,en geen ligbedjes op het strand.

Het is ook wat afgelegen [met de taxi 10 minuten naar het dichts bij dorpje]

En het is er diefstalgevoelig,een mobiel en een baddoek is van ons gestolen

Gereisd met partner in maart 2017

erg mooi

m+f, 30-6-2016

Erg mooi hotel en bij aankomst kregen we een upgrade. dit was een kamer aan zee en heb je geweldig uitzicht. eten was erg lekker en al het personeel was erg vriendelijk!
Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tango Mar bij:

Ideaal om heerlijk te relaxen na een rondreis

Fam. Denolf, 20-4-2016

Prachtig gelegen aan de zee. Wel stevige golven en stroming, geen kinderen alleen de zee in laten, hou ze dicht bij het strand. Vlak bij het strand liggen een aantal heel leuke zoet water zwembaden, plezier gegarandeerd. Met bar en lekkere fruitdranken/cocktails. Ga zeker eens op verkenning op het domein, naar de mirador, de waterval, de eenzame boom, de paardjes, de golf.... Paardrijden op het strand vinden wij zeker en vast een aanrader. Wij hebben heerlijk genoten van ons verblijf in de Royal Villa. Genieten van privacy met de luxe van een lekker restaurant naast de deur. Gastvrouw Hilde zorgt altijd voor een hartelijke en persoonlijke ontvangst. Ideaal om er heerlijk te gaan relaxen aan het einde van je rondreis doorheen dit prachtige land.
    Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Een paradijs

Inge, 21-8-2015

Een prachtige locatie pal aan het strand van de Pacific. Gelegen op een groot landgoed met golfbanen, paardenstallen, een schitterende tuin met veel soorten vogels en ook eekhoorns, een stuk jungle en mooie wandelpaden. De service is prima, je kunt er heerlijk eten tegen redelijke prijzen (Nederlandse prijsniveau) en de ligging van de kamers is idyllisch. Veel waar voor je geld. De manager is een Belgische dame, die Vlaams spreekt. Het straalt luxe uit, maar de sfeer is ongedwongen en informeel.
    Gereisd met partner in augustus 2015

Jolanda, 17-8-2015

Een waar paradijs op aarde! Super locatie, prachtig strand, heerlijk hotel, super ontvangst, vooral Hilde is erg gastvrij en betrokken bij alle gasten. Ook het overige personeel is vrolijk, aardig en behulpzaam. Het is hier heerlijk toeven na een geweldige rondreis door een prachtig en avontuurlijk land.
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Paradijs op aarde

Michel, 16-11-2014

Ware oase van rust. Prachtig zicht op zee. Zeer vriendelijke en lieve gastvrouw Hilde. Personeel bedient je altijd met een lach.

Een Echte Aanrader!!

Gereisd met vrienden in november 2014

Geweldig resort!

D.P. van Leeuwen, 3-7-2014

Na een prachtige rondreis door Costa Rica hebben we in dit hotel onze vakantie afgesloten.

Een aantal dagen in dit resort hebben ons erg goed gedaan. We zijn heel erg positief over deze paradijselijke plek, het vriendelijke personeel, de geweldige maaltijden, en de zeer vriendelijke gastvrouw Hilde. Een ervaring om nooit te vergeten!

Gereisd met partner in juni 2014

paradijs, super accomodatie

Jos Heesters, 13-1-2014

Een plek waar je alles kunt doen en ook niets. Niets moet, niets hoeft. alles kan!!! Strand, wandelen, paardrijden, golfen, excursies, luieren aan het zwembad of op het strand. Perfecte keuken, vriendelijk personeel.
    Gereisd met partner in januari 2014

vakantie costa rica

steven, 4-1-2014

na 2 weken rondreizen in het geweldige costa rica kwamen we aan in tango mar voor nog 8 dagen uit te rusten , samen met onze 2 kinderen 11 en 15 was tango mar meer als de verwachting al liet weten op internet,

een plek om bij te komen waanzinnig personeel die als team functioneren dit alles geregeld door de eigenaresse hilde welk zelf 100% betrokken is bij alles wat er gebeurd . iedereen staat klaar voor je en hotel ligt op een ongeloofelijke plek het is echt een paradijs om uit te rusten en te genieten van mooi weer mooi strand mooit hotel de uitkijk op de zee gewoon super eten super belangrijkste is dat je met je gezin je helemaal op je plek voelt Hilde ik wilde je dnaken voor de super laatste week ter afsluiting van onze reis in costa rica wijwaren bij jullie 24 dec 2013 toto 2 jan 2014 Liefst steven

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tango Mar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tango Mar in Tambor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tango Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tango Mar scoort een 9.23 uit 10 op basis van 30 reviews.