Uitstekend

1 review over Hotel Tropicana in het Nederlands

Tine, 5-2-2007

Ik ben getrouwd met een Costa Ricaan en woon nu sinds 5 jaar in Costa Rica. Ben dus al verschillende keren in TAmarindo geweest (ook toen het nog niet zo toeristisch was). Het is nu alweer 2 jaar geleden dat ik in Tropicana gelogeerd heb (2005) maar het beviel me uitstekend. In Tamarindo heb je vele prachtige luxueuze hotels, maar wel heel duur. Tropicana is een van de oudere hotels en biedt een alternatief voor mensen die toch in het centrum willen zitten, met zwembad en airco, maar geen 150 of 200 USD (of meer) per nacht willen betalen. Het was wel tijdens het regenseizoen dat ik er was, dus het hotel zat niet vol, maar de service was uitstekend. De kamers waren proper, bedden OK, badkamer met warm water. Dus niet het mooiste in Tamarindo, maar wel goed qua prijs/kwaliteit.
Gereisd anders in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tropicana in Tamarindo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tropicana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tropicana scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.