Hostel Tina's Casitas

Hostel Tina's Casitas
Tina's Casitas

1 review over Hostel Tina's Casitas in het Nederlands

rodeparaplu, 4-2-2007

Ons verblijf bij Tina's Casitas ($16 voor tweepersoonskamer met gedeelde badkamer, geen ontbijt) was de ergste die we hebben gehad tijdens onze vakantie. Natuurlijk kun je weinig verwachten voor maar $8pppn, maar dit sloeg werkelijk alles. De luiaard-achtige receptionist Freddy had 's avonds bijna de verkeerde tour geboekt (we moesten hem corrigeren tijdens het telefoongesprek) en de tourbus kwam de volgende ochtend pas opdagen toen Freddy voor de tweede maal belde. Ze hadden gewoon onze reservering niet gehad!! Verder waren de bedbodems van hardboard dus geen ventilatie en dat verklaart de 8 cm dunne ránzige matras. De lakens waren van dezelfde stof als de gordijnen en midden in de nacht werd ik wakker van jeukende benen: iets in het bed had me meermalen gebeten!!

Al met al: ga nooit naar Tina's Casitas. Er zijn betere alternatieven.

Gereisd anders in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Tina's Casitas in Santa Elena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Tina's Casitas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Tina's Casitas scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.