Bed and Breakfast Quetzal Inn

Quetzal Inn
8,5

2 reviews over Bed and Breakfast Quetzal Inn in het Nederlands

esther, 13-5-2007

We kwamen bij toeval bij deze plek terecht, omdat het andere hotel vol was. Wat een gastvrije en vooral behulpzame eigenaar. Je hotel ligt binnen in het dorp, maar wel aan een rustige weg. De kamers waren schoon, best ruim en we hadden genoeg dekens (en dat was toen ook echt nodig).

We hebben van de eigenaar veel tips gehad voor de rest van onze reis, het is een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2007

Mooie kamer

rodeparaplu, 18-2-2007

Monteverde en Santa Elena zijn twee dorpjes die door het tourisme dat naar de schitterende nevelwouden komt kijken, bijna tegen elkaar gegroeid zijn. In Santa Elena zit de busstop naar San Jose. We hadden een nacht níet goed geslapen in een lowbudget hostel, en waren nu op zoek naar een pinautomaat met dollars (niet te vinden, dan maar colones) en een beter hotel. Toen kwamen we langs een bordje: ‘Quetzal inn’. Deze naam herkende ik uit de lonely planet en toen we de inrit ingingen, kwam Francesco/Fredrico? ons meteen begroeten. Hij is de receptionist en regelt alles wat je nodig hebt. Dit hotel is vlakbij de hoofdstraat, naast Pension Santa Elena, maar ver genoeg om geen last te hebben van straatgeluid. Er was nog een mooie kamer vrij en die hebben we meteen genomen. Heerlijke bedden, schoon, stevig, warme dekens (want toen wij er waren was het níet zo warm) en prive douche en toilet. Wij gaan nooit meer lowbudget slapen! Dit bevalt ons veel beter, voor maar $23 pppn.
Gereisd met partner in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quetzal Inn in Santa Elena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quetzal Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Quetzal Inn scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.