Bungalow Cabanas Valle Campanas

Bungalow Cabanas Valle Campanas
Cabanas Valle Campanas

1 review over Bungalow Cabanas Valle Campanas in het Nederlands

Dichtbij Monteverde, maar ver weg van de drukte

saskiarehorst, 20-1-2011

Als afsluiting van de vakantie, wilden we nog naar Monteverde. Dit is natuurlijk heel toeristisch en we waren dan ook heel erg verbaasd toen we aankwamen bij Valle Campanas. Ze hebben 5 huisjes, die ver van elkaar liggen. Het is enorm rustig en daardoor ook rustgevend. Op de begane grond begin je al met een stuk eigen tuin, waar je lekker buiten kunt zitten. Bij binnenkomst in het huisje vind je een keukentje. Je kan dus ook lekker zelf koken! Op de 1e etage heb je een slaapkamer, die volledig met hout is bekleed. Daarnaast zit de badkamer. Vanaf het balkon heb je een mooi uitzicht over de vallei. Reina geeft goede adviezen over wat je in de buurt allemaal kunt doen.

Het ontbijt is erg goed, ze gebruiken veel spullen uit hun eigen tuin.

Wij vonden het een heel fijne plek om onze reis af te ronden en hadden hier nog zeker een paar dagen kunnen blijven!

Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Cabanas Valle Campanas in Santa Elena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Cabanas Valle Campanas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Cabanas Valle Campanas scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.