Hotel Rincon de San Jose ***

7,7

34 reviews over Hotel Rincon de San Jose in het Nederlands

hart verwarmend

louise, 2-11-2015

Fijn hotel, doet huislijk aan, zeer vriendelijke bediening, schoon, complex bestaat uit meerdere huizen, op loopafstand van het centrum, uitstekende keuken die een gevarieerd aanbod heeft. Kunnen je ook helpen met het plannen van excursies of je gehele reis plannen. Heeft thermostaat kranen in de badkamer wat je bijna nergens daar tegenkomt!
Gereisd alleenreizend in oktober 2015

Een erg leuk hotel en goed restaurant

Mario Sanches, 8-12-2014

Het hotel licht in het centrum van de stad, we waren er in het weekend en in alle parkjes was wat te doen. Ons gezin had beide keren keurige kamers erg schoon en goede bedden. De luchthaven taxi was wel fijn we waren nog al moe bij aankomst door vertragingen. De receptionist was uitzonderlijk aardig en heeft ons goed geholpen. GratisiInternet in heel het hotel en zover wij konden zien op alle kamers. We hebben gelunched en 's avonds gegeten in het restaurant er was een barbeque buffet erg lekker.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

Prima hotel

MarianneElzen, 26-8-2014

Wij verbleven één nacht in dit hotel. Dat we niet zo lekker geslapen hebben lag niet aan het hotel, maar meer aan de jetlag. Al hielp het krakende gammele bed, wat overigens lekker lag, daar niet aan mee. Het ontbijt smaakte goed, al was er niet heel veel keus. Het hotel heeft een gezellige bar, waar je tot 22 uur iets kunt drinken. Voordeel van dat tijdstip is dat de kamers boven de bar dan tot een schappelijke tijd eventueel wat geluidsoverlast hebben. Al met al een prima hotel voor een nachtje.
Gereisd met partner in augustus 2014

Prima hotel

Miranda, 19-10-2013

Perfecte ligging, de kamers zijn oké, het eten is goed!
Gereisd met vrienden in januari 2013

A very good hotel

Stradi Song, 21-9-2012

My husband and I have stayed 3 times at this wonderful hotel.

Service is always delivered with a smile and a great attitude.

Beds are comfortable and everything is very clean, when I complimented our maid on the thorough job she did, she said " I do my work with love." Don't we all wish we had employees like that. A wonderful breakfast is included.

I cannot overall rate it "perfect" just because there are better (but much, much more expensive) hotels over there. This one is cheap, very clean, with basic amenities, conveniently located; center, but not a noisy street, a bit far from all hustle-bustle but surrounded by friendly and quality local café and restaurants. They also added new services that was not available on my previous trips.

Surly we will stay here next time in San Jose.

Helena

Gereisd met partner in januari 2012

Leuke plek centraal gelegen in de stad

chi, 19-9-2012

We zijn hier inmiddels een paar keer geweest. We maken gebruik van dit hotel wanneer wij onze familie in Costa Rica bezoeken.

We worden altijd op tijd opgehaald door het taxi busje dat je bestellen kan. 's avonds eten we wat in de buurt waar inmiddels heel wat restaurants zijn gekomen. We hebben in de afgelopen jaren een hoop verbeteringen in San Jose gezien. Veel schoner, er wordt veel meer aandacht besteed aan historie als jaren terug. Ook het hotel gaat met zijn tijd mee. Het pand is opnieuw geschilderd, kamers zien er ook netjes uit. Prima hotel dus!

Gereisd met partner in september 2012

kritiek op dit hotel is flauwekul!

Erik, 19-9-2012

Verleden jaar heb ik een aantal nachten doorgebracht na een aantal dagen in de natuur te zijn geweest. Ik ben verbaasd over de reacties die ik hier lees. Het hotel is geen 5-sterren topklasse hotel maar een uitstekend middenklasse hotel. Juist het feit dat iedere kamer/ruimte in het hotel weer anders is, geeft je het gevoel dat je niet in een toeristenfabriek verblijft, maar in een hotel met een uniek karakter. Verrassend is de overdekte tropische binnentuin. Heerlijk ontbijt met vers fruit en het personeel is zeer servicegericht en heel lief voor onze kinderen. De eigenaar is uitstekend op de hoogte van de high-lights van Costa Rica en heeft ons een aantal zeer waardevolle tips gegeven. Onder meer een avondje in de lokale jazz (salsa!)-club in de nabijheid was geweldig. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum. De kamers zijn van alle gemakken voorzien en brandschoon. Geluidsoverlast? Onzin!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Geen aanrader na de natuur!!

Richard Wierenga, 26-11-2011

Na een prachtige rondreis de laatste nacht in dit hotel. Wij hadden kamer 32, deze lag an de straatkant en dus de gehele avond en nacht veel lawaai. Een niet al te grote kamer zonder stoelen en een tv op gehangen in het pad op hoofdstoot hoogte!!

Ontbijt simpel maar ruim voldoende,weinig van sfeer gemerkt,geen hotel om na een mooie natuurreis een laatste nacht te slapen.

Gereisd met partner in november 2011

Perfect hotel

Rene Meijerink, 31-10-2011

Perfect hotel om een rondreis te beginnen of te eindigen, ook om de stad te verkennen vanwege de centrale ligging.
Gereisd met partner in september 2011

Aardig stadshotel

Hans, 5-9-2011

Zijn hier geweest aan het begin en eind van een rondreis. Daar is het geschikt voor. Er is voor de rest niet veel te doen.
Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rincon de San Jose in San Jose, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rincon de San Jose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rincon de San Jose scoort een 7.74 uit 10 op basis van 34 reviews.