7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Occidental Torremolinos*** bij :

7 reviews over Hotel Occidental Torremolinos in het Nederlands

Om nooit te vergeten

Rik Vanhomwegen, 6-10-2012

Hotel Torremolinos is ideaal gelegen om San Jose te verkennen. Op loopafstand van het stadscentrum.

Ideale uitvalsbasis om excurties te maken.

Leuke tuin om in te relaxen, of een boek te lezen aan het zwembad.

Gereisd met partner in februari 2008

Perfecte ligging!

Monique, 20-2-2011

Goed hotel om je reis te beginnen of te beeïndigen. Ideale ligging om te vertrekken en makkelijk bereikbaar. Pluspunt is het bewaakte terrein voor je auto aan de overkant van de weg. Je bent vrijwel meteen op de "snelweg" van Costa Rica zodat je niet eerst de hele stad door hoeft te rijden. Lekker eten en goede service. Wij kiezen weer voor dit hotel als we nog een terug gaan. Supermarkt en pinautomaat vlakbij!!

Minpunt: het matras was heel erg slecht waardoor we niet zo goed geslapen hebben maar dat kan verbeterd zijn in tussentijd.

De reden voor ons om weer terug te gaan naar dit hotel is echt de ligging. We hadden ook nog een ander hotel in San Jose maar dat lag midden in het drukke centrum waardoor je makkelijk verdwaald en daar hebben wij helaas een hele slechte ervaring mee. Kijk uit in San Jose voor overvallers (ze steken je banden lek tijdens het rijden en daarna blijven ze je volgen om je te beroven).

Gereisd met partner in januari 2006

Prima stadshotelletje

Emma, 17-1-2009

In juli 2008 zijn hebben we onze eerste nacht in Costa Rica doorgebracht. Prima om hier je reis te beginnen. Klein zwembadje en goed ontbijt. De kamers zijn wat simpel, onze douche werd bijvoorbeeld niet warm. Ligging is perfect maar we presteerden het toch om met onze auto gigantisch te verdwalen in San Jose. De stad zelf overigens vonden wij absoluut niet de moeite waard.
Gereisd met partner in januari 2009

Willem en Monique, 8-1-2006

Gereisd anders in januari 2006

Milly, 1-12-2005

Hotel is ideaal gelegen voor wie met de wagen komt van de luchthaven. Ideaal als vertrekpunt. Wij hadden dit hotel gekozen omdat wij niet in San Jose zelf wilden logeren en de volgende dag vroeg konden vertrekken. Hotel heeft een klein zwembadje, wat een pluspunt is. Eenvoudige kamers, netjes, lekker ontbijt... Wij komen hier zeker terug.
Gereisd anders in december 2005

jake, 19-8-2005

Goed hotel met zwembad gelegen nabij luchthaven. Betreft goed hotel (rustig) om vakantie te beginnen of te eindigen.
Gereisd anders in augustus 2005

Peter, 11-9-2003

Het hotel ligt enigszins buiten het centrum maar dat geeft natuurlijk ook de nodige rust in deze drukke stad. De kamers zijn prima en schoon.
Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Occidental Torremolinos in San Jose, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Occidental Torremolinos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Occidental Torremolinos scoort een 7.86 uit 10 op basis van 7 reviews.