Hotel Grano de Oro ***

8,3

6 reviews over Hotel Grano de Oro in het Nederlands

een prachtig hotel

Simon, 28-11-2008

Het hotel is heel mooi met een prachtige binnenplaats. het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn eenvoudig.

Pechgehad met het eten, mijn echtgenote heel ziek geweest

Gereisd met partner in november 2006

Rianne, 17-11-2007

Sfeervol koloniaal hotel. We zijn hier aan het begin van onze rondreis geweest. Personeel erg vriendelijk, nette kamers en het ontbijt erg goed. Zeker een goed hotel om een rondreis mee te beginnen.
Gereisd met vrienden in november 2007

Johan, 7-8-2005

Enige jaren geleden geweest, maar nog niet vergeten. Prachtige kamers, intieme tuin vol met kolibries. Eten uitstekend, een goed begin van een prachtige vakantie.
Gereisd anders in augustus 2005

Cees-Magda, 4-8-2005

Erg formeel hotel. Sprak ons niet echt aan. Zijn hier 3 keer 1 nacht geweest i.v.m. transfers. 1ste keer fruit op de kamer; daarna niet meer. Kamers zijn allemaal verschillend, maar die van ons, nr. 11 en 13 was erg klein, warm en bedompd. Geen airco, wel ventilator.
Gereisd anders in augustus 2005

Rachèle, 19-8-2004

Superhotel, vriendelijk personeel, mooie kamers en een uitstekende keuken!
Gereisd anders in augustus 2004

Lomee en Ronald, 20-5-2004

Mooi, sfeervol hotel, oud-koloniale stijl. 25 auto-minuten van het vliegveld en 25 minuten lopen naar het centrum van de stad. Goed restaurant.
Gereisd anders in mei 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Grano de Oro bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grano de Oro in San Jose, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grano de Oro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grano de Oro scoort een 8.33 uit 10 op basis van 6 reviews.