Hotel Gran Costa Rica ****

7,1

34 reviews over Hotel Gran Costa Rica in het Nederlands

geen slecht hotel

Martijn, 2-5-2013

Best een goed hotel. Sommige mensen vergeten dat ze in Costa Rica zitten en dat er slechtere hotels zijn! Pluspunten lekker centraal en super grote bedden!
Gereisd met partner in juli 2012

Goed hotel

Maud, 7-2-2013

Hotel ziet er goed uit. Kamers en ontbijt waren ook naar tevredenheid.
Gereisd met vrienden in januari 2013

Een goede start van Costa Rica.

Babs, 16-9-2012

We hebben hier 2x overnacht: bij aankomst en bij vertrek 1 nacht. Het hotel ziet er imposant uit bij aankomst, maar vooral de kamers hebben een “vergane glorie”-uitstraling. TV en verlichting werkten niet in de kamer en in de badkamer ontbraken voegen tussen het tegelwerk. Kamers met harde bedden, ventilator, TV en kleine badkamer. Op de terugreis hadden we betere kamers als de heenreis. Beide keren echter wel geluidsoverlast van de airco van het hotel. Het maakt dus verschil welke kamer je krijgt. Het personeel is echter erg behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijtbuffet op de vijfde etage zag er op de heenreis verzorgd en uitgebreid uit. Op de terugreis hebben we hier geen gebruikt van kunnen maken omdat we om 03.15uur opgehaald werden ( een lunchpakketje /sandwiches was geen mogelijkheid ).De lunch op het terras was erg goed. Wifi in het hele hotel.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Veel grandeur, weinig klasse

B, 25-2-2012

Dit hotel - begin 20ste eeuw gebouwd in opdracht van de Costa Ricaanse regering - heeft een mooie grandeur en uitstraling. De entree en lobby doen erg statig aan, de kamers helaas niet. We hebben hier tijdens onze reis tweemaal verbleven, de eerste keer toen we vanaf het vliegveld hier kwamen, en de laatste keer voordat we weer terug vlogen. Beide keren waren de kamers erg verschillend, de eerste keer zaten we aan de straatkant in een kleine kamer, de tweede keer in een rustigere kamer aan de achterkant. Het hangt dus maar net af welke kamer je krijg toegewezen. Hoogtepunt vonden wij de ontbijtzaal - ze serveren hier een uitgebreid ontbijt en dit was het beste wat we tijdens onze hele reis voorgeschoteld kregen en je ontbijt in een erg statige (bal)zaal. Verder is het een prima hotel, het hangt er maar net van af welke kamer je toegewezen krijgt.
    Gereisd met partner in februari 2012

Zeer net hotel bij aankomst

emile vermeulen, 16-11-2011

Na een lange vlucht kwamen we aan bij dit hotel. Ligt aan HET plein van de stad. Zag er allemaal erg netjes en verzorgd uit. Omdat er in de stad verder niet veel te beleven was, gedronken en gegeten in het hotel. Was zeer goed te doen.
    Gereisd met partner in september 2011

Prima hotel

Sanne, 23-10-2011

Prima hotel, sjiek en netjes! Simpel maar een keurig ontbijt.

Kamers zijn wat verouderd maar wel in de stijl van het hotel. Dit hotel ligt midden in het centrum van San Jose. s`Ochtends om 05.45uur kun je wel last hebben van wat gehorigheid van buiten. Leuk hotel om San Jose te ontdekken of om je rondreis in Costa Rica te beginnen.

Gereisd met partner in september 2011

Super gelegen hotel!

Gerben, 31-7-2011

Leuk hotel, de lobby doet sjiek en indrukwekkend aan, de kamers zijn wat verouderd maar voldoen prima. En midden in het centrum van San José, da's nog wel het beste! Ontbijt is prima te doen.
    Gereisd met vrienden in september 2006

Vergane glorie

lettyannokkee, 11-4-2011

Centraal gelegen hotel, oogt aan de buitenkant sjiek, maar de kamers zijn erg klein en stinken naar een rioolgeur.

Lampen die het niet meer doen en de ventilater die kan elk ogenblik naar beneden zeilen.

Vergane glorie!!!

Ontbijtbuffet is perfect, vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in maart 2011

Dit nooit meer

Dewitte Thierry, 18-3-2011

Een oud hotel;een goede ligging en dat is al;Om rap te vergeten
    Gereisd met vrienden in februari 2011

Mooi historisch hotel

Valentijn, 10-1-2011

Een mooi hotel om 2 nachten bij te komen van een lange vlucht. Het hotel is in een mooi gebouw gelegen midden in het historische centrum van San José (op loopafstand van alle bezienswaardigheden). Wat betreft de veiligheid in de stad heb ik geen enkele problemen ervaren.

Het ontbijtbuffet is heerlijk en erg uitgebreid. De kamers zijn wat eenvoudiger vergeleken met andere 4- en 5-sterrenhotels in Costa Rica.

Gereisd alleenreizend in januari 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gran Costa Rica bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Costa Rica in San Jose, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Costa Rica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gran Costa Rica scoort een 7.05 uit 10 op basis van 39 reviews.