Hotel Europa ***

6,8

7 reviews over Hotel Europa in het Nederlands

nooit meer

Gonny, 27-6-2009

Wij zijn hebben hier 3 nachten verbleven en dat waren er twee teveel. We maakten een rondreis waar we de eerste nacht verbleven in dit hotel. Helaas moesten we naar de rondreis weer terug naar dit hotel. Het personeel aan de incheckbalie hadden het heel druk met van alles en nog wat... De lift was kapot waardoor we zelf met de koffers naar de tweede verdieping mochten sjouwen. De kamers waren ruim maar vies, oud en afgeleefd. Het is er heel erg lawaaig v ooral s'nachts. Ook ligt het hotel in de meest gevaarlijke buurt van San Jose. Alleen maar hoeren en verslaafden. Helaas worden de hoeren ook meegenomen het hotel in. Zodat je s'avonds langs een paar pooiers moet om naar je kamer te kunnen.

Het enigste lichtpuntje was het ontbijt, dat was goed en het personeel was aardig.

Het hotel werd wel gerenoveerd dus misschien voor de toekomst een beter verhaal...

Ik snap niet dat reisorganisaties dit boeken. Zelfs San Jose heeft veel betere hotels.

Gereisd met vrienden in november 2008

Voor 1 of uiterlijk 2 nachten (ook voor de stad)

Arjan en Leoni, 24-12-2008

2 nachten verbleven bij start rondreis. ligging op korte afstand winkels en restaurants. kamers redelijk. Veel herrie door autoverkeer/mensen ook s ncahts.
Gereisd met partner in december 2008

wat een @$%hotel

Hans, 28-9-2008

Dit hotel mag de naam hotel niet dragen. Zelden met zulk onvriendelijk en star personeel te maken gehad. Als of je in Fawlty Towers zit. Gunstige uitzondering zijn de mannetjes die je bij het ontbijt bedienen. Die zijn echt vriendelijk en het ontbijt is prima maar de rest. Het eten is bijzonder slecht. Als de lift kapot is (om de haverklap) dan mag je zelf de koffers de trap opslepen (je zal maar 80 zijn of slecht ter been) en bij het inchecken krijg je het idee dat je een tussenlanding op Miami Airport aan het maken bent. Werkelijk schandalig !!! Dat reisorganisaties met dit hotel nog zaken doen is voor mij niet te begrijpen. Daarnaast is de ligging erg ongustig. aan de voorkant een erg drukke en lawaaige straat met constant toeterende auto's en aan de achterkant de gehele nacht zeer luidruchtige afzuiginstallaties (geluid, alsof je in het vliegtuig zit) en totaal geen uitzicht. Zoek een alternatief, die zijn er genoeg, zelfs in in San Jose.
Gereisd met vrienden in september 2008

Goed genoeg voor een enkele overnachting

Frans, 24-7-2008

Als overnachtingshotel hier verbleven op 1e nacht van rondreis.eenvoudig,oud maar redelijk schoon.voldeed voor een enkele overnachting.
Gereisd met partner in juli 2008

Johan van Knegsel, 23-3-2008

Ik zit momenteel in dit hotel en schrijf nu recvhtstreeks daarvandaan. En heb er nog geen kakkerlak binnen gezien.

Prima hotel op een strategische polek in de stad.

Johan van Knegsel.

Gereisd met vrienden in maart 2008

Stephanie, 8-3-2008

oud hotel, kamers oud maar wel in orde, badkamer op 2de verdieping vernieuwd, we gingen via de keuken naar de bar en tijdens onze weg door de keuken kwamen we de kakkerlakken tegen, het eten was lekker, maar de keuken dus erg vies
Gereisd met vrienden in maart 2008

Joska en Judith Muijtjens, 25-5-2007

Het hotel is het oudste in Costa Rica en lijkt een beetje vergane glorie. We hebben er twee keer geslapen. De ene keer op de 2e verdieping en de andere keer op de 3e verdieping (aanrader). Er is een zwembad, maar stel je daar niet te veel van voor. Hte hotel heeft twee blokken verderop een eigen, gratis, bewaakte parkeerplaats (vraag even of ze met je meerijden naar de parkeerplaats). Ontbijt en diner zijn prima. Het hotel is verder erg netjes en schoon. Gratis internet bij de lobby. Tevens kun je voor een paar dollar een kluisje huren op je kamer. Het hotel ligt in het centrum van San Jose en je bent binnen een paar minuten bij de belangrijkste bezienswaardigheden.
Gereisd anders in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europa in San Jose, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Europa scoort een 6.78 uit 10 op basis van 9 reviews.