Hotel Don Fadrique

Don Fadrique

3 reviews over Hotel Don Fadrique in het Nederlands

Goede uitvalsbasis

Maureen, 25-8-2008

Dit hotel is een lekker rustige start en afsluitlocatie. Het ligt net buiten het centrum van San Jose. Het is te lopen, maar trek er wel even voor uit. Het hotel heeft een mooie binnentuin waar je ontbijt. In de omgeving is niet veel te doen, weinig restaurants. Vooral ideaal dat we onze huurauto bij het hotel kregen (geboekt via costaricaonline) en dat we in een rustige buurt konden starten in plaats van het toch wel drukke centrum
Gereisd met partner in augustus 2008

Uphoff, 28-8-2007

Best aardig hotelletje. Netjes, aardig binnenplaatsje,. Alleen lunch verkrijgbaar. Ook geen bar. Ligging is vrij beroerd aan drukke stinkstraat (hoewel, dat voor veel hotels in San Jose zal tellen). Nette kamers, wel erg verschillend in afmetingen (van tè klein, tot zeer ruim). Twee keer 1 nacht geweest voor luchthaven.
Gereisd familie in augustus 2007

Danielle, 21-8-2007

Prima hotel, zeker om even bij te komen van de vlucht en dan door te gaan. wij verbleven er maar 1 dag en nacht. Het ontbijt in de overdekte binnentuin was een leuke binnenkomer, Kamer was ook prima met een klein binnenplaatsje om te zitten. Op loopafstand van het centrum, alhouwel "3 blocks" toch snel een uurtje lopen is.
Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Don Fadrique in San Jose, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Don Fadrique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Don Fadrique scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.