Hotel Balmoral

6,8

10 reviews over Hotel Balmoral in het Nederlands

niet voor mij

rijstad, 21-8-2011

de bar is vroeg dicht wij kwamen laat aan en er was niks te eten of te drinken

verder is het een niet roken hotel

en na zo,n lange reis wil ik als roker toch echt een sigaretje

Gereisd met vrienden in juli 2011

Centraal gelegen hotel in San José.

Herman, 22-6-2011

De kamers zijn netjes maar verder niks bijzonders. De centrale ligging is ideaal als je de stad wil verkennen.
Gereisd met partner in januari 2011

Balmoral

bianca, 21-10-2010

Prima hotel voor een overstap maar zou er niet langer als 1 nacht willen blijven. Kamers zijn gehoorig. Kamers zijn ook sterk verschillend van grote. Bedden zijn prima Hotel over het algemeen ziet er ook netjes uit. Het ligt echt in het centrum van San Jose.
Gereisd met vrienden in januari 2010

Goed voor één overnachting

J.Huttinga, 22-9-2010

Aan het begin en aan het einde van de reis één nacht in dit hotel geslapen. De ligging van dit hotel is goed. Midden in het centrum van San José. Wij hadden alleen geen uitzicht. We keken uit op een muur of de ramen waren afgeplakt. De kamers zijn ook erg gehorig. Voor één overnachting is dit hotel goed te doen, maar niet voor langer. Verder zag het er netjes uit. Ontbijt was prima.
Gereisd met vrienden in september 2010

Prima stadshotel

G&G, 8-6-2010

Prima hotel met veel verschillende kamers. Heel groot maar helaas ook heel klein! Hier drie keer een nacht geslapen. Één keer een kleine kamer en twee keer een hele mooie grote kamer. Gratis internet (trap op bij de lift)

't Is een stadshotel, houd oordoppen bij de hand. Soms zijn deze nodig... Heel centraal gelegen aan de belangrijkste winkelstraat. Dicht bij souvenirmarkt en musea. Goed eigen restaurant en goed restaurant aan de overkant (Newscafé). Daarnaast veel fastfood in de buurt.

Gereisd met vrienden in mei 2010

centraal gelegen, goed hotel, aanrader

mandy, 21-5-2010

hotel in centrum , loopafstand van alle winkels, in straat internetcafe, restaurantjes, cafeetjes. goede service, vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in september 2005

Prima hotel in centrum

Michel, 9-2-2010

Aan het begin en einde van onze rondreis hebben wij in dit hotel verbleven. Hotel ligt in het centrum van San Jose, op zich geen geweldige stad. De kamers zijn verschillend, van klein tot groot, maar allemaal degelijk. Een echt stadshotel, dus ook 's nachts zijn de geluiden van de stad duidelijk hoorbaar. Maar gewoon een prima hotel om in San Jose te verblijven. Prima ontbijt, maar ook prima eetgelegenheden op korte afstand. Tip: Newcafe aan de overkant van het hotel.
Gereisd met vrienden in februari 2010

Goede ligging

vonny81, 21-1-2010

Basic stadshotel. Goede schone kamers. 24-uursreceptie, aan de rand van het centrum gelegen. Restaurant is amerikaans georienteerd, maar goed. Al met al een goed hotel om je ronreis door Costa Rica te beginnen en te eindigen. Op de 1e verdieping gratis internet!
Gereisd met vrienden in mei 2008

Prima hotel

Renate, 29-9-2008

Wij hebben hier aan het begin 2 nachten geslapen en op het einde van de vakantie nog 1 nacht. De kamers waren totaal verschillend. De eerste 2 nachten lagen we op etage 2 en dit was alles behalve mooi. De laatste nacht op etage 6 en dat was tegen het luxe aan. Een gigantisch verschil dus. De eerste 2 nachten hebben we continu wakker gelegen van de erotische geluiden van de hoertjes!!! Dit was niet echt prettig dus. Op de 6e etage hebben we nergens last van gehad. Het hotel is groot en ideaal gelegen. Mooie bar en restaurant aanwezig!
Gereisd met partner in september 2008

Martine Moerkerke, 13-1-2008

Drie nachten verbleven. Hotel ligt in het centrum, dus alles is te voet bereikbaar. Kleine propere kamer. Weinig last van lawaai gehad.

Er valt eigenlijk heel weinig over te zeggen. Simpel maar degelijk hotel.

Gereisd met partner in januari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Balmoral bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Balmoral in San Jose, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Balmoral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Balmoral scoort een 6.83 uit 10 op basis van 18 reviews.