Hotel El Rodeo Country Inn

Hotel El Rodeo Country Inn
El Rodeo Country Inn

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor El Rodeo Country Inn bij:

2 reviews over Hotel El Rodeo Country Inn in het Nederlands

Mooi hotel voor start van fantastische reis

Rene, 15-9-2011

De kamers zijn erg mooi en ruim. Ook ontbijt (incl) was goed. Personeel is erg vriendelijk.

Bij de ingang van het hotel zit het Rodeo restaurant, soort mexicaans restaurant. Hier hebben wij lekker gegeten. In het hotel zelf was ook een kleine "snackbar" aanwezig, dit eten stelde niet veel voor.

In hotel is fitnessruimte, zwembad (niet al te groot), pooltafel, voetbaltafel en pc's voor gratis internet, en gratis WiFi aanwezig.

Hotel ligt buiten San Jose en vlakbij vliegveld, verder is er in directe omgeving weinig te beleven (rustige ligging). Taxi is dan nodig.

Ook de laatste nacht van onze reis hebben wij in dit hotel geslapen. Onze huurauto zal worden opgehaald door verhuurbedrijf maar verhuurbedrijf kwam niet opdagen. De receptioniste van hotel is rond gaan bellen en heeft ervoor gezorgd dat auto alsnog werd opgehaald.

Ons vliegtuig vertrok savonds pas, wij moesten om 11.00 uitchecken maar wij mochten de hele dag nog in kamer blijven (kosteloos).

Gereisd met partner in augustus 2011

Goed en mooi hotel

Joyce, 5-7-2010

Wij zaten hier de laatste dag. Het hotel was zeer goed verzorgd. Ook het zwembad is zeer netjes. Hier hebben we dan ook even gelegen om nog een bruintintje op te doen voordat we naar NL gingen.

De kamers zijn groot en netjes. Het ontbijt was ook zeer goed verzorgd.

Het diner (Rodeo rest.) vonden wij wat minder schoon en goed. Dit rest. ligt echter 50 meter voor het hotel.

5 min. rijden van het hotel ligt een nieuw klein winkelcentrum. Daar hebben ze de PIE FACTORY. Daar Moet je echt heen voor een stukje appeltaart.........echt zon lekker stukje taart heb je nog nooit eerder gehad!

Gereisd met partner in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Rodeo Country Inn in San Antonio de Belén, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Rodeo Country Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel El Rodeo Country Inn scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.