7,5

18 reviews over Vakantiepark Canyon de la Vieja Lodge in het Nederlands

goede prijs/kwaliteit

Koen, 13-4-2014
  • Onderkomen7

Een soort vakantiepark met adventuresport mogelijkheden. Een half uurtje rijden van het park. Eten is in buffetstijl en eetbaar, verwacht geen haute cuisine hier. Drankjes duur. De lodges zijn basic, wel airco maar geen ijskastje of kluis. Het meisje bij de receptie was heel behulpzaam met info over het park. De lodge is op een 3 km van de hoofdweg aan de rechterkant via een goede weg.

Zwembad was goed maar weinig ligstoelen.

In april is het er heet!

Gereisd familie in april 2014

leuk park in mooie omgeving

marsenjo, 4-1-2014
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

in dit park zijn we 2 dagen geweest en we hebben ons hier prima vermaakt. een mooie uitvalsbasis om het prachtige nationaal park te ontdekken. Er was een gezellig zwembad met zwembadbar. de kinderen hebben zich hier uitstekend vermaakt. met name de onderwatergrot vonden ze fantastisch.

De lodges waren netjes en waren voorzein van een airco. wel misten we een koelkast en een kluis.

het restaurant was prima, alles simpel en in buffetvorm. De locatie van het restaurant was echt prachtig. Je zat aan de rand van de rivier die een meter of 15 beneden lag en aan de overkant was een woud, hier hoorden we in de ochtend de apen brullen.

Wel hadden wij het idee dat er hier meer uit te halen valt, omdat het op zo'n mooiw kocatie ligt.

Het personeel was overigens erg behulpzaam.

Gereisd familie in december 2013

Nooit meer

Patrick, 21-11-2012
  • Onderkomen7

Leuk park, erg weinig strandbedden bij zwembad,. Drankjes dienen meteen betaald te worden, ook tijdens het eten. Drankjes zijn in verhouding tot andere hotels en lodges erg duur.

Avondeten was niet te eten, koude lasagne en koud varkensvlees. Je krijgt zeer kleine porties en de kok kijkt je chagerijnig aan als je meer wilt. We zijn de 2e avond de stad in gegaan om lekker te eten in een restaurant, net zo duur en superlekker. Er waren meerdere reisgezelschappen die de stad in zijn gegaan vanwege de zeer slechte kwaliteit eten. Volgens de reisleiding is de kok ontslagen, maar er bleven er een paar achter tijdens een tour, die hebben dus gegeten onder hetr bewind van een nieuwe kok, was even slecht.

Gereisd met vrienden in november 2012

Geweldig om hier de vogels te zien, hotel is goed.

Avion, 14-9-2012
  • Onderkomen7

Eten was goed. Je bent in een latijns amerikaans land en dan kun je echt niet het niveau van het westers voedsel verwachten. Je komt hier voor de geweldige natuur. We waren hier in april 2007 en in december 2000. In april is het hier erg droog. Je ziet dan veel vogels. Maar ook in andere tijden zie je hier prachtige vogels.
Gereisd met vrienden in april 2007

Het minste van onze 8 hotels tijdens onze rondreis

Diether, 7-4-2012
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Geen opmerking over accomodatie. Alles is netjes.

Niet tevreden over het buffet tijdens zowel ontbijt/diner. Vele zaken worden niet aangevuld, zelfs als het buffet nog een uur duurt. Mensen moesten zelf naar de keuken gaan met de vraag om bij te vullen. Personeel is precies liever met andere zaken bezig. Als je vervoer hebt, ga dan naar Liberia waar je voor heel wat minder geld lekker kan eten.

Voor paardrijden werd een volledige uitleg gegeven en toen we instemden voor boeking was er plots geen plaats meer. Toen we de dag nadien toevallig de stal ontdekten bleken 2 mensen vertrokken terwijl er nog 15 paarden op stal stonden.

Het domein heeft nochthans potentieel.

Gereisd met vrienden in februari 2012

Prima vakantiepark!

B, 25-2-2012
  • Onderkomen8

De Canyon de la Vieja Lodge is een rustig gelegen lodge vlak bij het Rinoc de la Vieja National Park. De huizen zijn comfortabel en schoon en vormen een prima uitvalsbasis richting het Rincon de la Vieja National Park. Het zwembad is erg mooi, met een barretje waar je zo vanuit het zwembad je drankje kan bestellen. Ook het restaurant is goed, ze serveren hier een heerlijk ontbijt en je kunt hier ook lekker eten. Een prima park!
Gereisd met partner in februari 2012

Prima opgezet vakantiepark

sanstip, 11-8-2011
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Toen we aankwamen hebben ze nog een lunch kunnen regelen voor ons. Veel dagtours. Huisjes zijn een beetje gehorig. Voor 15 dollar kun je iedere avond aan een afwisselend buffet deelnemen. Ontbijbuffetten wisselen ook wat betreft inhoud. Vlakbij het nationaal park (= zeker de moeite waard!). Wij hebben ook een avond gegeten bij de Hacienda Guachipelin, maar dat was ons wat tegengevallen (a la carte).
Gereisd met vrienden in januari 2011

Leuk parkje

marion, 8-8-2011
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Leuk parkje met goed zwembad. (inclusief waterval, grotje en bar).

Schone kamers maar wel donker. Airco aanwezig. Goed eten in restaurant maar de bediening kan nauwelijks Engels.

In het parkje zijn apen, parkieten en eekhoorns te zien.

Canopying is er erg leuk. Leuke grappige gids en niet zo massaal.

Naar het Nat. park (met vulkanische verschijnselen) is ongeveer 20 minuten rijden.

Gereisd familie in januari 2011

Redelijk vakantiepark.

Herman, 23-6-2011
  • Onderkomen6

Ik vond het park niet netjes bijgehouden, wat jammer is want het heeft veel potentie. Het zwembad(met bar!) zag er op zich goed uit maar het water was daarentegen weer vuil. De kamers zijn eenvoudig.
Gereisd met partner in januari 2011

Rincon de la vieja

bianca, 21-10-2010
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Leuke hutjes midden in de natuur Heb hier lekker gegeten met voldoende keus uit gerechten. Prima locatie voor de actieveling onder ons. Mooie wandeling gemaakt door het nationaal park van Ricon de la vieja. Boomslinger is ook een goeie optie. Gezellige bar bij het zwembad
Gereisd met vrienden in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Canyon de la Vieja Lodge in Rincón de la Vieja Volcano Nat. Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Canyon de la Vieja Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Canyon de la Vieja Lodge scoort een 7.46 uit 10 op basis van 20 reviews.