Beoordelingen Puerto Viejo (Limon)

8,3

29  °C

1 augustus 2014

Puerto Viejo (Limon)
25 beoordelingen
Beoordelingen Puerto Viejo (Limon)

Ben je benieuwd wat anderen vonden van hun vakantie in Puerto Viejo (Limon). Check op deze pagina dan de beoordelingen van andere reizigers over Puerto Viejo (Limon). Ben je zelf op vakantie geweest naar Puerto Viejo (Limon)? Vul dan direct ook jouw beoordeling in.
Puerto Viejo (Limon) scoort een 8,0 uit 10, op basis van 25 beoordelingen
Je kunt hier beoordelingen vinden van 2 Appartementen, 22 Hotels, 1 Vakantiehuis, 2 Bungalows en 8 Lodges in Puerto Viejo (Limon). Op Zoover vind je bovendien 13 vakantiefoto's van Puerto Viejo (Limon). Je kunt 2 video's van Puerto Viejo (Limon) bekijken. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Puerto Viejo (Limon). Bekijk ook andere accommodaties in Costa Rica. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Costa Rica.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

17 beoordelingen over Puerto Viejo (Limon)

25 beoordelingen
7,7
7,5
6,6
8,4
7,7
7,8
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Juli 2013
"Drijft op toerisme"vertalen
YBM64
6,0

17-08-2013 Wij vonden het dorpje een beetje tegenvallen, maar we hadden voornamelijk regen, en dat droeg niet bij aan de sfeer.

met een groep, Okt. 2012
"Hele leuke plaats"vertalen
Peter
8,0

28-10-2012 Hier heerst het typische Caribische relaxte sfeertje.

met partner, Mrt. 2012
"Leuk plaatsje met een reggae sfeertje"vertalen
Roel
8,0

23-03-2012 In het dorpje gaat alles er erg relaxt aan toe. Je komt hier veel reggea en hippie achtig volk tegen. Maar ook veel toeristen.
In het centrum splits het strand, links zijn het zwarte stranden en vanaf rechts totaan Manzanillo hele mooie witte stranden, met als ultieme droom strand bij Playa Uva rechts van de rots.
Ontbijten/lunchen kun je heerlijk bij chocolate&breakfast en dineren bij flip flops. Zeker ook een tip is het bezoeken van jaguar rescua center 3km buiten het dorpje op de weg naar Manzanillo. Super veel dieren en echt een mooi en goed onderhouden rescue center. Je krijgt een bijna 2 uur durende rondleiding en je kunt als je wilt even in een ruimte met apen spelen. Stappen was ook super gezellig en de prijzen zijn lager dan in Manuel Antonio. Super 8 nachten gehad!

met partner, Feb. 2012
"Ongerept"vertalen
A
9,0

28-04-2012 Dit deel heeft uitersten, er zijn ongerepte stranden, een fantastich opvangcentrum als je van apen en luiaards houdt, maar het stadje Puerto Viejo op zich stelt weing voor. Het stadje is wel leuk om souvenirs te kopen. De stranden zijn ongerept, maar meestal te gevaarlijk (zie waarschuwingsborden) om in te zwemmen, alhoewel ik wel van een aantal mensen heb gehoord dat ze in Punta Uva heerlijk hebben gesnorkeld. Wij hebben ook geprobeerd daar te snorkelen, maar op die dag was er een harde stroming en het water was erg troebel. De omgeving vind ik wel erg relaxt en daarom erg geschilkt voor een vakantie.

met partner, 2012
"Jamaicaachtig"vertalen
Peter en Germaine
8,0

10-02-2012 Leuke plaats om een paar dagen te verblijven. Niet voor 2 weken of zo.
De reggae-achtige bevolking is hier duidelijk aanwezig. Stranden zijn niet geweldig(zwart).

met partner, Aug. 2011
"Caribische sferen"vertalen
houben_nicole
8,0

12-02-2012 Erg gezellig gezicht. Veschillende kleuren in huizen. Aardige bewoners. Het gevoel of je op Jamaica bent.

met een groep, Sept. 2010
"Mooi stranden"vertalen
J.Huttinga
7,0

24-09-2010 Mooie stranden en gezellig dorpje. Veel keuze uit verschillende restaurantjes. Hiervandaan bezoek gebracht aan een prachtig nationaal park, waar we een hoop dieren gezien hebben.

met vrienden, 2010
"Geweldig relaxt dorpje"vertalen
Jeroen van der Huls...
9,0

30-05-2010 Ik heb hier 4 maanden gewoond. Geweldig dorpje met erg relaxte bewoners. Jungle, surfen en rastafarai zijn de termen die ik zou kiezen om Puerto Viejo te bescrhrijven. S'ochtends wakker worden door het gebrul van een aap en s'nachts door de zee en junglegeluiden in slaap worden gesust. Bezoek Manzanillo National Wildlife refuge en Cahuita National Park als je er bent. Huur ook eens een fiets en fiets richting Manzanillo. Ook s'avonds is er genoeg te beleven bij de bar Tex-Mex en later op de avond Johnny's bar (aanrader!). Van alle plaatsen die ik heb gezien in Costa Rica de plek waar ik het liefst woonde.

met een groep, Apr. 2010
"Goed het gezien te hebben"vertalen
Ron
4,0

27-05-2010 De regenwouden zijn prachtig maar cultuur is er niet te vinden

met partner, Feb. 2010
"Leuk plaatsje"vertalen
emiel en marscha
8,0

22-12-2010 we verbleven twee dagen in hotel totem. We zijn naar het jaquar rescue center geweest vlak buiten Viejo. Dit is een kleinschalig en particulier opvang centrum voor reptielen. luiaarden en apen. we mochten zelfs met de baby aapjes spelen. dit mag totdat ze 6 maand zijn. hierna moeten ze menselijk contact af gaan leren.
entree kost 10 dollar, maar is het meer dan waard.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?