Vakantiehuis Casa Pura Vida

Casa Pura Vida
8,4

11 tips over Casa Pura Vida

Peter & Janneke Geene, 16-3-2015
Auto onmisbaar. Lopen langs/door de 4 grote rivieren hier in de buurt levert vele vogels, vlinders en libellen-soorten op: wij hebben 27 libellensoorten gevonden, 187 vogels, 4 slangen en zo'n 10 hagedissen! super.
Corry Oomen, 12-2-2015
In het dorp Pozo Azul heb je prachtige wandelingen om vogels te spotten. Ga vroeg op pad dan is het nog niet te warm en dan zijn de vogels actief.
Sascha van Meer, 14-7-2014
Zorg dat je een auto (4WD) tot je beschikking hebt en een paar woorden Spaans spreekt zodat je ook echt de omgeving kunt verkennen en met de vriendelijke en behulpzame locals een praatje kunt maken.

a.p smak, 16-12-2013
nee er is niet veel tedoen maa als je van puzzelen of lezen je kan naar deby-liggende dorp gaan
Veronica Prado Gallina, 14-8-2013
Het huisje, het dorp en haar omgeving hebben zelf voldoende te bieden voor mensen die van natuur en wandelen houden. Daarom is het huisje niet alleen geschikt als thuisbasis voor mensen die natuurparken van Costa Rica willen bezoeken.
Lars, 16-12-2012
Wij raden een Spaanse cursus aan, omdat alleen de kinderen hier (slecht) Engels spreken, en de mensen houden hier graag van kletsen. Dit hadden wij helaas niet gedaan, en vonden we erg spijtig achteraf, hoewel we toch leuke gesprekken konden voeren met handen, voeten en een woordenboek :).

michel_19, 2-2-2012
Raften op de Rio Corobici!
Tineke Prins, 24-12-2011
Volg de tips van de eigenaar, die zijn heel goed.
Tineke Prins, 18-12-2011
Natuurpark Carera. Met gids het regenwoud door. We waren er (te) kort, dus alleen Monteverde hebben we nog bezocht. Een erg eind rijden over slechte wegen. Helaas hebben we geen tijd gehad om een wandeling door het gebied te maken.
Toine, 19-10-2011
Costa Rica Vakantie verzorgt niet alleen uw verblijf in Casa Pura Vida maar regelt ook uw transfer naar uw eerste hotel bij San José, de huurauto en indien u wenst, uw complete rondreis op maat met alle hotels en excursies tijdens uw verblijf in Costa Rica. Kijk op www.costaricavakantie.nl voor de onbegrensde mogelijkheden.