Hotel Villas Rio Mar ***

7,5

41 reviews over Hotel Villas Rio Mar in het Nederlands

Fantastische plek!

H. van der Zwaan, 6-9-2012

Wij zijn één week in Hotel Villas Rio Mar geweest en hebben er een heerlijk tijd gehad. De huisjes liggen in een prachtig goed onderhouden tuin/park aan de rand ven het oerwoud en vlak bij zee. Als je heerlijk buiten op de bank voor je huisje zit geniet je van de rust en alle geluiden uit het oerwoud, Toekans in de bomen en andere prachtige vogels. Op het gras voor het huisje zagen we zelfs een neusbeertje lopen.

Het eten is er heerlijk! En het personeel is heel behulpzaam en zeer vriendelijk.

De kinderen konden er heerlijk surfen en vermaakte zich in het zwembad.

Vanuit het hotel kun je allemaal leuke trips maken van o.a. duiken bij een eiland in de beurt van Corovado (o.a. haaien gezien) , paardrijden naar een waterfval, tochten met een auto door de bergen, wandelen door het oerwoud en nog veel meer. In het hotel krijg goed advies over wat er allemaal mogelijk is. Echt een plek om terug te komen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

paradijselijk !

paulienvandeworp, 26-4-2012

Op loopafstand van Dominical, omringd door regenwoud en prachtige tuinen, vind je Villas rio Mar.

Een resort met alles wat je nodig hebt om je vakantie in Costa Rica tot een bijzondere belevenis te maken.

Gereisd met vrienden in februari 2012

rustig gelegen

Conny, 13-4-2012

Het hotel ligt net buiten het dorp, de kamers zijn kleine bungalowtjes met een eigen veranda rondom een groepje kamers. Er is een zwembad en in het restaurant kun je goed eten.
Gereisd met vrienden in maart 2007

Prima plek

Joyce, 9-7-2011

Geweldige plek om te surfen.

Ook lekker en gezellig eten bij de 'Flat' aan het strand.

Gereisd met vrienden in mei 2011

Geweldig, maar wel wat afgelegen

Peter, 5-5-2011

Een prachtige bungalow in een prachtig park. Geen airco, maar met de ventilatoren was het goed uit te houden. Op 800 meter lopen zijn wat winkeltjes, eenvoudige restaurantjes en een smerig strandje. Het restaurant in het hotel is erg goed.
Gereisd met vrienden in april 2011

mooie tropical "lodges", toch een beetje sfeerloos

ywijbrands, 22-4-2011

Niet ver van een hippie-achtige surferlocatie ligt dit hotel in een niet zo mooie omgeving. De "lodges" zelf zijn echter wonderschoon, een tropische verrassing! Met heel veel bamboe en zwoele vitrage-gordijnen. We zijn hier maar 1 nacht geweest en hebben er 's avonds niet gegeten. Wel even gebruik gemaakt van het aardige zwembad. We vonden het geheel een beetje sfeerloos en rommelig, het personeel onzichtbaar of niet zo vriendelijk.
Gereisd met partner in april 2011

Mooie kamers in verzorgde tuin

Angelique, 11-1-2011

Aan een onverharde weg,10 min.lopen van het dorpje Dominical met een paar leuke leuke restaurantjes en een kleine supermarkt,niet veel winkeltjes.Dit hotel ligt 20 min.lopen van het strand.

Mooie kamers met buitenterras met bamboe -meubeltjes en gordijnen rondom, wat het geheel een aantrekkelijk uiterlijk geeft.Koelkastje op het terras.Binnen de nette slaapkamer en badkamer die niet zo groot zijn maar dat heb je ook niet nodig.

Kamers liggen in groepjes van 4 verspreid over een goed verzorgde tuin waar wij legio toekans hebben gezien.

Mooi zwembad en leuk restaurant;het ontbijt valt tegen in vergelijking met andere hotels.

Wij hebben ons op laten halen in San Jose door het hotel en het privé-transport was perfect geregeld ;in een mini-busje met dvd-speler en onderweg werd er een stop gemaakt bij de "krokodillen-brug".

Personeel is over het algemeen vriendelijk maar spreken niet allemaal goed engels.

Gereisd met vrienden in november 2010

Helemaal top!

Sandra van Ingen, 7-12-2010

Ik ben vorige week met mijn man 3 nachten in Rio Mar geweest, het was een heerlijke ervaring. Het personeel is super aardig en service gericht, je kan er toers boeken (wij zijn naar Corcovado geweest en hebben paardgereden naar de Najaca waterval, heel gaaf!) De kamers zijn schoon en ruim, met een mooi terras buiten met een koelkast, ventilator, en lekkere chill banken. De kamers zijn in huisjes verspreid door de grote tuin. Er is een mooi zwembad en een spa waar je heerlijk gemasseerd kan worden. In het restaurant hebben ze heerlijke gerechten, mijn favoriet is tonijn met sesam :) Ik kan het iedereen aanraden!
Gereisd met partner in november 2010

Prima resort, vlakbij natuurpark en surf strand

Paololeo, 18-9-2010

Goed onderhouden resort, mooie tuin met groot zwembad en poolbar (helaas niet open in laagseizoen). Heerlijke ligstoelen bij het zwembad.

Het resort is te bereiken via een korte, onverharde weg.

Er is een groot restaurant met bar en pooltafel. Vriendelijk personeel.

De kamers daarentegen waren wat kleiner.

Het avondeten was redelijk tot goed, echter het ontbijt was karig in vergelijking met overige hotels op onze rondreis.

Een bezoek aan het plaatsje Dominical is zeer de moeite waard, een levendig, klein badplaatsje met gemoedelijke sfeer (10 minuten wandelen vanaf het resort).

Aan te bevelen is om het naastgelegen park Hazienda Baru te bezoeken, voorzien van prachtige wandelpaden waar we in alle rust veel dieren (oa een hele familie neusberen) gespot hebben. Geen massatoerisme zoals in het park Manuel Antonio.

Gereisd met partner in augustus 2010

Heerlijk Hotel!!

heartbreaker26, 3-8-2010

Aller eerst is het prachtig gelegen, in de rustgevende natuur! De bungalows bevinden zich midden in deze prachtige tuinen en de zandweg die naar het hotel leid geeft echt het gevoel in de jungle te zitten.

Daarnaast bied het hotel alles wat nodig is voor een heerlijke rustgevende maar toch avontuurlijke vakantie.

Het personeel is heel erg vrienlijk en behulpzaam, wat een heerlijke ontspannen sfeer geeft.

Op en Top Vakantie!!

Gereisd alleenreizend in juni 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villas Rio Mar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villas Rio Mar in Playa Dominical, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villas Rio Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villas Rio Mar scoort een 7.5 uit 10 op basis van 42 reviews.