Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mountain Paradise**** bij :

2 reviews over Hotel Mountain Paradise in het Nederlands

luxe voor een nette prijs

G en S, 11-8-2011

Mountain Paradise ligt ongeveer 5 á 10 rijden van Fortuna. Wij vonden het echt geweldig! Je hebt een ruime badkamer met watervaldouche, massagedouche en een aparte wc en de slaapkamer bestaat uit 2 kingsize bedden. Verder hadden we een eigen bubbelbad op ons terras, die omgeven wordt door groen, waarop ontzettend veel vogeltjes op afkwamen. Het zwembad is verwarmt en je hebt uitzicht op de vulkaan. Wij vonden het echt perfect! We hebben ook een dagje raften bij hun geboekt (niveau 3,4) Ook heel leuk om te doen, want de begeleiding was goed en je gaat ook bij een lokaal restaurantje eten. Kortom, een super leuke tijd gehad.
Gereisd met partner in juli 2011

Meest fantastische hotel in heel Costa Rica

Jeroen & Sabine, 25-7-2009

Wij hebben hier in oktober 2008 3 nachten geslapen. Dit is het meest fantastische hotel dat wij in Costa Rica hebben gehad! Wij hadden dit hotel niet van te voren geboekt en kwamen er dus op de bonnefooi aan. Het is er in oktober nog niet zo druk, daarom kregen wij een gratis upgrate naar een premium room (nr. 103). De kamer (je eigen huisje) is een paradijsje: een heel groot hemelbed, alle lichten en gordijnen bedienbaar met een afstandsbediening, flat screen tv, airco, super gave badkamer met 2 douches, waarvan je eigen waterval als douche! Op je veranda 2 ouderwetse schommelstoelen en je eigen privé jacuzzi met uitzicht op de Arenal vulkaan. Ontzettend goed en chique eten in het restaurant, alleen best prijzig. Hotel heeft 2 mooi aangelegde zwembaden en gratis internet. De omgeving is adembenemend! De vulkaan, hanging bridges ($22), la Fortuna waterval ($8), sky tram + canopy(tokkelen) ($65), Baldi Hotsprings ($28). Prijs=pp. Erg lekker en betaalbaar gegeten bij pizzeria Vagabondo.
Gereisd met partner in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mountain Paradise in La Fortuna de San Carlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mountain Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mountain Paradise scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.