Hotel Lavas Tacotal ***

Lavas Tacotal

11 reviews over Hotel Lavas Tacotal in het Nederlands

Goed hotel

Maud, 7-2-2013

Goed hotel. Mooie en ruime kamers, mooi uitzicht op de vulkaan. Lekker eten alleen was de bediening erg langzaam.
Gereisd met vrienden in januari 2013

Goede kamers, verder niets bijzonders

Babs, 19-9-2012

Uitstraling van de receptie is stoffig en oud. Misschien omdat het low-low-season was, is er geen onderhoud gedaan: stoelen bij het zwembad waren kapot, waardoor het niet uitnodigde hier gebruik van de maken en te gaan zwemmen.

Doordat we de 1e nacht / ochtend de enigste gasten waren, hebben we niet veel personeel gezien. De laatste ochtend waren er wat meer mensen in het hotel.

Het personeel was vriendelijk (Engelssprekend), maar weinig aanwezig.

Kamers met 2x2-persoons bed, ventilator en airco, TV en ijskastje. Badkamer met bad met jacuzzi. Beperkte Wifi op de kamers (met inlogcode ), signaal van naast gelegen hotel was sterker.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Niet enthousiast

Betty, 18-8-2012

Het hotel heeft een fantastische ligging aan de voet van de vulkaan. Wij sliepen in de kamers aan het eind van het pad (dus niet in de huisjes).

De receptionist was niet echt geinterresseerd. Wifi in de buurt van de receptie, het hotel ligt goed als je een eigen auto hebt, het plaatsje is zeker 10 km verderop.

Het ontbijt was een keuzemenu, daardoor eenvoudig. Personeel matig, doen alleen hun werk. En kletsen dan in de keuken verder.

In onze kamer was de kluis kapot, andere kamer aangeboden, daar was helemaal geen kluis!

Gereisd met partner in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lavas Tacotal bij:

Super mooi uitzicht! eenvoudige kamers

jody, 22-5-2012

wij verbleven hier 3 nachten, de kamers zijn heel ruim maar eenvoudig en niet alles was in even goede staat. Grote badkamer, met soort van bubbelbad.

Personeel verschilt heel erg. Toen wij er waren zou het restaurant voor 1 avond gesloten zijn ivm reparatie van het dak. Dit was uiteindelijk nog steeds niet klaar toen wij weg gingen. Hierdoor maar 1 restaurant als keuze en dat was aan de overkant. Als je naar een supermarkt wilde moest je met de taxi en was je zo 20 dollar kwijt.

Wat erg aardig was is dat de receptie de laatste avond eten voor ons had besteld, uiteindelijk niet veel bijzonders maar daar was de prijs ook naar.

Het is handig als je een huurauto hebt, er is in de omgeving niet veel te zien, behalve de excursies wat verder op.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Fijne kamer

Roel, 16-3-2012

Wij verbleven hier tijdens een groepsreis 2 nachten. Helaas was het niet al te best weer en lag de vulkaan eigenlijk constant in de wolken/mist. Anders heeft dit hotel schitterend uitzicht hierop. Het hotel beschikt over zeer slechte wifi en soms alleen bij de receptie op te pikken. Kamers waren mooi, jacuzzi op de badkamer en wij hadden een grote koelkast. Gratis ontbijt. Bier in het hotel is prijzig met 3,5 dollar per blikje. Tegenover het hotel ligt een goede steak house met wel goede wifi mogelijkheden. Wij zaten met onze kamer in een gebouw achterop het terrein. Er waren ook diverse huisjes gelegen aan een klein parkje, waar je 's nachts grote padden kon vinden.
Gereisd met vrienden in maart 2012

Mooi uitzicht, verder niet bijzonder

B, 25-2-2012

Dit hotel heeft een mooi uitzicht op de Arenal vulkaan. Het hotel beschikt over een aantal blokken met kamers naast en boven elkaar en vrijstaande huizen. Wij verbleven in een huizenblok op de onderste verdieping. De kamer was ruim, het bed lag lekker en schoon. De badkamer beschikt over een groot bad met jacuzzi. Helaas vonden wij het ontbijt niet echt lekker en het personeel ongeïnteresseerd.
Gereisd met partner in februari 2012

Vriendelijk hotel

lettyannokkee, 22-4-2011

Vriendelijk hotel, met uitzicht op de vulkaan die vanaf februari 2011 geen lava meer spuugt.

Wij zaten niet in een lodge maar gebouw met kamers naast elkaar.

Mooie nette kamer met ruim balkon.

Erg oud zwembad.

Avond eten uitstekend!!!

Zeer vriendelijk personeel. leuke excursies o.a. naar Hangbruggen 22 dollar p.p.

Vreemd, wij waren met nog een Frans stel de enige gasten.

Gereisd met partner in april 2011

Er zijn genoeg betere alternatieven!

Patrick, 10-1-2011

Bij de receptie zeer lang moeten wachten doordat de receptionist maar bleef telefoneren en ons totaal negeerde. De eerste indruk van de kamers was prima, mooi en zeer ruim. Maar na een grondigere blik op de kamers geworpen te hebben was deze eerste indruk snel vergeten. De badkamer was ronduit smerig met tandpasta en schimmel in de wasbak, haren en zeepresten in de douche/bad, urinevlekken op de toiletpot en de wc-bril. Op en in bed lagen haren plus dubieuze vlekken in het beddengoed. Enige pluspunt was de televisie en schone koelkast. Het ontbijt was ook het slechtste dat we in heel Costa Rica gehad hebben. Jammer dat een op zich mooi hotel met prachtige ligging door fout management zo verwaarloosd kan worden. Zonde!
Gereisd met partner in december 2010

mooi midden klasse hotel

Paul, 19-8-2010

Leuk hotel met prachtig uitzicht op de vulkaan die dagelijks lava uitspugt. In de omgeving kun je leuke wandelingen maken rond de vulkaan of een bezoekje brengen aan de diverse heetwater bronnen. Het hotel heeft een half overdekt zwembad met uitzicht op de vulkaan. Verder is het ontbijt goed en tegenover het hotel zit een geweldig steakhouse. Verder ligt het dorp op 10 minuten rijden waar zich diverse leuke restaurants bevinden.
Gereisd met partner in juli 2005

Martine Moerkerke, 13-1-2008

Inderdaad, mooi hotel. Hele mooie, propere ruime kamer met balkon.

Mooie badkamer, enkel het toilet was een beetje een probleem, hij spoelde namelijk niet goed door. Maar dat heb je wel vaker in Costa Rica.

Eten hebben we in het hotel nooit gedaan, we gingen steeds naar La Fortuna zelf om te eten, maar dit kon je niet te voet doen. la Fortuna was ook veel leuker.

Gereisd met partner in januari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lavas Tacotal bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lavas Tacotal in La Fortuna de San Carlos , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lavas Tacotal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lavas Tacotal scoort een 7 uit 10 op basis van 12 reviews.