Beoordelingen Hotel Arenal Springs Resort****

Arenal Springs Resort****
18 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Arenal Springs Resort****
7 KILOMETROS OESTE IGLESIA CATL.FORT, 994417, La Fortuna de San Carlos

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arenal Springs Resort**** in La Fortuna de San Carlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arenal Springs Resort**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Arenal Springs Resort scoort een 8,9 uit 10, op basis van 18 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arenal Springs Resort**** in La Fortuna de San Carlos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arenal Springs Resort****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Arenal Springs Resort**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 26 vakantiefoto's van Hotel Arenal Springs Resort**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Costa Rica. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Costa Rica. Vergelijk Hotel Arenal Springs Resort**** met andere accommodaties in La Fortuna de San Carlos.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

12 beoordelingen over Arenal Springs Resort****

18 beoordelingen
8,5
10,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Apr. 2013
"Super!!"vertalen
Nina
10,0

11-01-2014 Twee nachten in dit prachtige hotel verbleven tijdens een rondreis door Costa Rica. Wat een mooi hotel, zeer vriendelijk personeel, goede service, allerlei zwembaden/bronnen/bubbelbaden met verschillende temperaturen.
Eten is erg goed bij de diverse restaurants. Daarbij is het zwembad met de poolbar erin verwarmd dus kun je daar ook 's avonds nog gezellig wat drinken. Kamers zijn mooi alleen hadden wij last van mieren in de douche waarschijnlijk door de planten die in de badkamer geplant zijn (om dan toch een klein minpuntje te noemen).

We zijn naar de waterval en de vulkaan geweest in de omgeving. De vulkaan was bij ons (in april) wel goed zichtbaar (schijnt bepaalde delen van het jaar in de wolken te zijn). Het dorpje is ook leuk met een goede bakker.

Kortom: zeker een aanrader, top hotel!

met partner, Nov. 2011
"Aanrader"vertalen
Roger
7,0

31-01-2012 Dit hotel is echt een aanrader voor wie enkele dagen bij de Arenal vulkaan wil verblijven. Er zijn veel activiteiten te ondernemen in de omgeving (o.a. paardrijden, canopy tour e.v.a.). Hou er wel rekening mee dat de vulkaan maar een aantal dagen per jaar helemaal zichtbaar is de rest van het jaar is deze onder een wolkenlaag bedekt. De service is erg goed en vriendelijk. Het restaurant en de sushi bar aan het zwembad zijn top! Je betaalt uiteraard wel meer dan in La Fortuna zelf (aantal km verderop) maar de service en gerechten zijn goed! De kamers zijn leuk ingericht en voldoen aan de wensen. De gratis hotsprings van het hotel zijn heerlijk!

met partner, Nov. 2011
"Prachtige kamers met uitzicht op de Arenal"vertalen
ada_guijt
9,0

22-04-2012 Een schitterend aangelegd resort. Alle kamers hebben een schitterend uitzicht op de vulkaan, een heerlijk terras omgeven door een mooie tuin. Er is een overheerlijke SPA.
Als het weer meewerkt is het Pura Vida

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Arenal Springs Resort**** b...

met partner, Okt. 2011
"Vanuit je kamer uitzicht op de vulkaan"vertalen
Erik & Inge
9,0

23-10-2011 Algemene indruk was helemaal in orde. bij aankomst kregen wij gelijk een verfrissingsdoekje met een non alcoholic cocktail. bij de receptiebalie erg klantvriendelijk en zeer goede service. Op het moment dat wij er waren was het grote zwembad leeg vanwege renovatiewerkzaamheden.Het uitzicht vanuit iedere kamer is adembenemend.Je kijkt uit op de vulkaan. Ontbijt buffet is helemaal toppie.Zeer ruime keuze van alles.Het restaurant voor diner is prima. Er is genoeg keus, ook hier is de bediening erg vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader voor iedereen die van een bepaalde luxe houdt voor een betaalbare prijs. Geweldig hotel.....

met een groep, Okt. 2010
"Goed hotel op schitterende locatie"vertalen
Teus van Veen
9,0

12-11-2010 prachtig hotel met fenominale ligging. Goede kamers met prachtige douche. Schitterend uitzicht direct oop de vulkaan Arenal.
Afstand tot het stadje La Fortuna is te ver om te lopen; moet met taxi.
Er is een prima restaurant en bar.

met partner
"Super hotel"vertalen
Joyce
10,0

05-07-2010 Echt een geweldig resort. De Arenal vulkaan staat gewoon in je achtertuin. Inloopdouche met jungle is ook heel appart. De kamers waren zeer netjes en het ontbijt en diner waren zeer goed!

Vanaf het moment van aankomst werden we zeer goed ontvangen met welkomsdrankjes enz.

Service is hier echt TOP!

met partner, Mei 2010
"Vanaf je terras uitzicht op de Arenal Vulkaan"vertalen
K. de Man
8,0

27-06-2010 Prima uitvalsbasis voor een bezoekje aan de Arenal vulkaan! Behulpzame mensen in het hotel en heerlijk vanaf je terras uitzicht op de Arenal vulkaan (als die zich tenminste niet achter de wolken schuil houdt).

met partner, Juni 2008
"Voorjaar 2008"vertalen
A. Jans
10,0

01-07-2008 Hotel, met prachtig uitzicht op de vulkaan. Hele grote kamers (grootste tijdens onze rondreis). leuk aangelegd complex met prachtig zwembad en poolbar. Groot restaurant waar een primauitgebreid ontbijt word opgesteld in buffet. Avond eten ook heerlijk. Wel ver van het centrum maar voor 1 of 2 overnachtingen heb je dat ook niet nodig met zo'n uitgebreid hotel.

met partner
René en Anouk
9,0

17-10-2007 Je hebt het gevoel alsof jouw kamer recht tegenover de Arenal Vulkaan ligt. Wij zijn erg gecharmeerd van dit hotel. Leuke ligging, fijne, grote kamers en een geweldig grote inloopdouche met planten en een golfplaten stuk, waardoor het lijkt alsof je buiten doucht. La Fortuna is echt geweldig, helemaal niet te commercieel en we hebben er ´s avonds lekker de was gedaan, wat rondgewandeld, een rafting tour geboekt (Rio Balsa) en een pizzaatje gegeten. Wij zijn niet naar de Tabacon Hotsprings gegaan omdat wij het net iets te commercieel vonden. Wel naar de Observatory Lodge gegaan, vandaar een fantastisch zicht op de vulkaan ´s avonds en dus ook de sproeiende lava gezien. Geweldig! Het onbijt in Arenal Springs is eenvoudig, maar wel okay. We hebben er geen diner genuttigd.

met partner, Sept. 2007
Debbie
8,0

20-05-2008 Prachtige locatie met uitzicht op de vulkaan. Af en toe hoorde wij hem even brullen. Heerlijk zwembad met bar en leuk personeel. Ook hebben zij een mooie tuin met veel fruit. Ga niet overdag maar s'avonds naar de Hot Springs anders is het namelijk veel te warm! We hebben de waterval bezocht (heerlijk koud water om in te zwemmen) en Arenal National Park.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?