Hotel Sierra

Hotel Sierra
Sierra

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sierra bij:

1 review over Hotel Sierra in het Nederlands

Geen toeristenhotel

Angelique, 11-1-2011

Dit hotel richt zich niet op toeristen maar op de zakenman en de Costaricanen die hier in het weekend komen voor het tax-free shopping centre dat hier om de hoek ligt.Maar dat geeft niet,Golfito is tenslotte ook geen toeristische plaats.Het echte centrum van Golfito ligt een stuk verderop.Toch zeker een dik half uur lopen.Maar bij het tax-free centre zijn ook een paar behoorlijke eetgelegenheden en een mini-markt.

De kamers zijn netjes en de douche warm.

Jammer dat ze geen balkon of terras hebben.Wij zijn dus maar gewoon voor op de gallerij gaan zitten met een zwembadstoel.

Het zwembad is wel heerlijk.Met een swim-up bar maar deze was onbemand toen wij er waren.(laagseizoen)

Restaurant is prima;goed gegeten.

Het vliegveld van Golfito is naast de deur.Handig als je een binnenlandse vlucht neemt van hieruit.Wij liepen zo met onze koffers het vliegveld op.

Al met al een prima hotel zonder veel poespas.

Gereisd met vrienden in november 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sierra in Golfito, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sierra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sierra scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.