Hotel Flamingo Beach Resort ***

Flamingo Beach Resort

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Flamingo Beach Resort bij:

1 review over Hotel Flamingo Beach Resort in het Nederlands

Dennis & Linny, 4-10-2005

Wij zijn hier in juni 2004 geweest, de laatste dagen die we doorbrachten in Costa Rica en we hebben ons hier uitstekend vermaakt. Luxe kamers, heel mooi hotel direkt aan het strand. Goede bedden, lekkere douche en kluisje en koffiezetapp op de kamer (met koffie). Het was in die periode erg rustig (groene seizoen). De prijs was lager dan in de Lonely Planet stond vermeld, altijd gunstig dus. We hebben alleen ons ontbijt daar gegeten, en die was goed, veel vers fruit! Je bordje niet onbeheerd op tafel laten staan want de vogels lusten er ook wel pap van! In het dorp zelf is niet veel te beleven, maar het naastgelegen dorp wel.

Een echte aanrader dus!

Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flamingo Beach Resort in Flamingo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flamingo Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Flamingo Beach Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.