Hotel Marenco Beach And Rainforest

Hotel Marenco Beach And Rainforest
Marenco Beach And Rainforest

3 reviews over Hotel Marenco Beach And Rainforest in het Nederlands

m.n. de ligging is super

Chrisje, 14-11-2010

Ik scoor zo hoog, omdat de plek fantastisch is. Vanuit ons balkon konden we heel veel dieren spotten en zagen we de zee. Dit uitzicht blijft ons echt altijd blij.

Schoon was het echter niet, er waren ook kakkerlakken in onze bungalow. Maar dit namen wij maar voor lief, tegen de achtergrond van het fantastisch buitendecor waar je vanuit je hangmat naar kan kijken. 's avonds fantastische zonsondergangen. Drake Bay, echt een schitterende plek in Costa Rica.

Gereisd met partner in januari 2007

Maria, 26-9-2007

Erg verrassend hoe er ineens zo'n leuk hotel in het regenwoud kan opduiken. Na een mooie (lange) boottocht meren we aan en worden onze koffers overgeladen op een tractor met aanhangertje. Zelf mogen we nog een stuk omhoog lopen richting receptie en kamers. Vermoeiend, maar wel leuk. De kamers zijn netjes en direct afgestemd op de omgeving. Geen gordijnen, waardoor je de vele dieren ziet zitten in de bomen als je wakker wordt! Er wordt verwacht dat je allemaal om dezelfde tijd komt dineren, zodat iedereen vers eten heeft. Er is namelijk geen keuzemenu of iets dergelijks, maar gewoon eten wat de kok die dag gemaakt heeft! Gelukkig is dit erg goed!

Dat je geen warm water hebt om te douchen, neem je graag voor lief, op deze mooie locatie.

Gereisd met partner in september 2007

Annemieke, 19-9-2007

Ligging is prachtig. Na aankomst met de boot is het even klimmen maar dan heb je een prachtig uitzicht over de baai met de jungle achter je. Heel veel dieren (een luiaard, veel kapucijneraapjes, slingerapen, rode ara's...) vlakbij de lodge.

Het eten was er prima, de kamers wat basic. Er waren verschillende soorten kamers, wij sliepen in de houten bungalows (4-onder-1-dak) met een heerlijk balkon. Er is geen elektriciteit, tot 22.00 uur is er verlichting d.m.v. een generator. Ook geen warm water uit de douche maar dat is geen probleem, heerlijk verkoelend na een dag in de vochtige warmte.

De excursies waren nogal aan de prijs maar ook al maak je geen georganiseerde trip, hier vermaak je je toch wel. Wij hadden er een prima verblijf!

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marenco Beach And Rainforest in Drake Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marenco Beach And Rainforest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marenco Beach And Rainforest scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.