Hotel Magellan Inn ****

Magellan Inn

1 review over Hotel Magellan Inn in het Nederlands

Leuk plekje om op rust te komen

Laureddu, 31-5-2014

Als je ooit Cahuita wilt bezoeken dan raad ik deze accomodatie wel aan. Het stelt niet echt veel voor maar ik denk dat het in de zone een van de beste is. Het heeft maar een paar appartementen, een kleine tuin (ik denk z'n 400 vierkante meter) en een kleine zwembad (iets van 6 bij 6m). De kamers zijn echt netjes, airco doet het prima. Het is ongeveer 300m vanaf de strand maar je zit wel in de midden van nowhere. Taxi is goedkoop om naar Cahuita te gaan (z'n 5 euro).

De eigenaar, een vrouw is netjes, attent en volgens mij Amerikaans of Canadees, dus communiceren in engels was top.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Magellan Inn in Cahuita Nat. Park / Manzanillo Wildlife Refuge , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Magellan Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Magellan Inn scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.